2007年4月14日 星期六

桂花果凍


整咗喇! 好靚! 好開心!


搵主角"桂花糖"揾咗咁耐,急不及待要整桂花榚!
原本想整桂花白千層,但經歷咗椰汁西米榚嘅慘痛教訓,都係穩陣d整個簡單d嘅桂花果凍先好!
好易整呀! 得3個步驟! 味覺同視覺效果都好理想呀!
連平時對我d作品冇興趣嘅媽媽同細佬都大表欣賞,整一底佢地食咗3份之2! 幾勁呀! 多謝捧場!
我已經整咗8底喇,而家一路改良緊,希望搵到一個適中嘅甜度同桂花密度!


4 則留言:

  1. 點解咁慘痛經歷呀???? 我都整過幾底椰汁桂花糕~~好得喎!!! 朋友們仲大讚呢??? 睇下此食譜能唔能夠幫到你呀!! http://hk.myblog.yahoo.com/piyochan-emilychiu/article?mid=2852

    回覆刪除
  2. 阿愛 : 我睇咗喇! 應該好快會整!希望成功啦! 多謝你嘅鼓勵! 我諗我嘅" 敵人 "係西米,成日都handle唔到西米同水同糖嘅份量,整極都唔得~!

    回覆刪除
  3. 真係好靚仔啊...

    回覆刪除
  4. 多謝你! 我前兩日整埋椰汁桂花榚添呀~~~好靚~~遲d會post出黎~~~

    回覆刪除