2007年4月22日 星期日

生菜包?


又係交學費之作......整親豬肉效果都唔太理想!

其實本身唔係整生菜包,而係整生菜卷架! 個樣(如果成功的話) 會勁好多!
d生菜唔聽話囉! 捲唔埋嘅!
淨係食d餸,亦都唔太好味......
沮喪......


4 則留言:

  1. 我都有整過~ 不過係用熟左既生菜~

    回覆刪除
  2. 小槽 : 等我下次試吓先~~~~

    回覆刪除
  3. 橙色果d係乜東東?! 肉均勻切幼一點會唔會好d呢?! 又可以試下改用肉碎丫~ 加甘荀都ok脆口架~ 一舊生菜卷唔洗太大件~ 一口一菜卷就可以嚕~ 佢既摺法都講究架~否則就會容易散開~ 兩邊收入中間~然後先卷埋~ 不過諗諗下~ 成品會唔會似水餃呢~ 哇哈哈哈~ 以上只係個人愚見~ 可以參考一下~

    回覆刪除
  4. 小槽 : 橙色嗰d咪就係紅蘿蔔~~~ 我開頭驚d料切得太碎,咁佢地會好易跌番出黎! 我跟個譜呢係先卷起一絛長形既嘢然後再切番一塊塊出來的...... 我諗下次跟你個方法,整細細舊唔駛切開會好d!

    回覆刪除