2007年4月2日 星期一

如果被愛(鮮芒果慕士餅)

(舊作)
 

 

個名好浮跨,但你見佢個樣就更浮跨




跟輝sir 整既第二個餅,見情人節先特登去學既,
但教既係miss 唔係輝sir 。
同珍妮一齊去學,有人陪覺得好玩d ,起碼有得傾下偈,見隔離班有個男仔上堂,佢都幾好。
miss 話有d 人呢整幾個蛋糕比幾個情人食,真係有錢!

講返個餅,個皇冠真係浮跨到呆左,好切合個主題!
第一次抆餅,好鬼難,好似又太厚又太薄咁!
芒果慕絲都幾好味,但係中間冇海綿夾層,冇野咬,欠缺左d 口感!整完個餅,即刻由星光行拎個餅去海港城間餐廳雪.點知食飯時個蛋糕都係溶溶地,後尾問返輝sir ,佢話我抆得太厚,d 忌廉太重就跌落黎!


5 則留言:

  1. 好靚呀~不過咁高入唔入倒盒?@@ 定要特製?

    回覆刪除
  2. 蠍 : 我喺香子蘭度學嘅 ( 已結業 ) ,都係用佢地標準裝蛋糕盒, size 啱啱好 ! 我都係貪佢個樣靚先整,但我其實係唔食 cream 嘅 ! 所以我諗我唔會再整忌廉蛋糕架喇 ! 學過一次抆餅,當學多樣嘢啦 !

    回覆刪除
  3. 好靚ar...點左蠟燭仲靚ar!! 氣氛感覺好浪漫bor!!

    回覆刪除
  4. 好靚ar!! 點左蠟燭仲靚ar!! 氣氛感覺好浪漫ar!!
    [版主回覆01/15/2008 20:57:00]thanks!我都係鍾意佢個樣先報名架! 其實我係唔食cream cake 架~~~~
    情人節~一次咁多啦!

    回覆刪除
  5. HIHI!我想問個皇冠是否在牛油紙上畫花後上白朱古力,但我想問點可以用咩用具"吱"出來?有勞回覆
    [版主回覆09/06/2009 01:47:00]係用喞袋呀! 當然朱古力調溫要調得好好,呢個係miss 幫我地調較,所以完全冇問題!
    喞完小心放佢入圓形物體 (例如小型mousse ring,coffe cup 咁)捲起就ok!

    回覆刪除