2007年4月28日 星期六

橙汁豬扒



豬扒幾"鞋"......唔開心啊!

橙汁亦唔算成功,整體味道唔多夾!
佢又做咗白老鼠,好偉大呀!




5 則留言:

  1. 但係個樣幾得wor, 睇落好似幾好食咁,酸酸甜甜既味道係我最愛.......難得你有專用白老鼠,俾心機,下次一定好味既

    回覆刪除
  2. 西西餅房 : 歡迎歡迎! 媽媽話整豬肉要落梳粉,唔係肉質就會好鞋囉~下次要用番~~~~ 酸酸甜甜嘅菜式係我嘅至愛,黎緊我會試整 糖醋骨 ,諗起就正!

    回覆刪除
  3. hi~~得閒黎我blog到留言啦~~!!

    回覆刪除
  4. 檸檬豬扒/雞就食得多~ 橙都得?!

    回覆刪除
  5. 小槽 : 我就係見咁得意咪整囉~! 個譜係網上見到嘅~ 結論就係唔多ok,怪怪地咁!

    回覆刪除