2007年4月6日 星期五

生日蛋糕 - 軟心朱古力咖啡凍餅

 

 

 
今日係我生日呀!


整咗生日蛋糕俾自己! (雖然個個都話我好怪!)
軟心朱古力咖啡凍餅,個名好得~
有d失誤,冇落海綿蛋榚,又用大咗個模 (6吋變7吋),結果就整咗個極之極之薄嘅蛋糕......

惟有喺賣相補救,佢話靚呀~~~~~~
味道ok~都做到 軟心效果,仲識"咇"出嚟~~~

懶叻整咗個詳盡製作圖,點知解像度好低......


多謝佢唱生日歌俾我聽,多謝陪我切餅嘅每一位朋友!


8 則留言:

  1. hello !!拱我預祝你下年生日快樂喇 !! 其實我都好鍾意做d簡單甜品架, 有時間我再來探探你個blog cheers!

    回覆刪除
  2. gemini : 多謝你呀! 我地得閒可以交流下! ^__^

    回覆刪除
  3. 個蛋糕好靚呀,同你講番聲生日快樂先呀。

    回覆刪除
  4. (HAPPY BIRTHDAY TO YOU     HAPPY BIRTHDAY TO YOU   HAPPY BIRTHDAY TO YOU  HAPBIRTHDAY TO YOU  ) <---唱緊生日歌    唱完生日歌喇 !!!!   快d許願吹蠟燭啦 !!!!!  我係一個路過ge 閒人  祝你生日快樂 !!!!  見到你個 cake 流出黎 ge 朱古力好吸引ar      

    回覆刪除
  5. 魔鬼之料理達人 & 青豆 : 多謝多謝!
     
    今個生日我過得好開心呀! 剛剛和同事門唱K,我切咗第5個生日蛋糕喇 !!!
     
    當然仲唔少得你地嘅祝福!!!

    回覆刪除
  6. 係蠍度見到原來你同我都係4月喎!!
    呢個蛋糕個樣都幾得意呀. 我生日都有整蛋糕俾自已呀.hehe
    [版主回覆11/16/2007 09:22:00]你係咪白羊呀咁???
    呢個裝飾係自己設計架~~~~我自己好鍾意 - 當然唧朱古力嘅技巧有待改善啦!!!

    回覆刪除
  7. 遲你少少. 由白羊變咗做金牛...haha
    [版主回覆11/19/2007 22:56:00]我覺得我性格都幾"白羊"架~~~~

    回覆刪除
  8. 我路過,我想要e個食譜,不過我睇吾到你張圖. 可吾可以sd一個比我?
    [版主回覆10/11/2009 18:13:00]唔好意思,我都唔記得左個食譜出處......上面個圖係冇材料份量架....

    回覆刪除