2007年4月19日 星期四

中華冷麵


 


一向好鍾意食冷麵,去到d拉麵鋪,一見到有冷麵就必會order!


名惜,次次都食得唔多愉快。同佢一齊食,佢order嗰d叉燒拉麵就火速上枱,冷麵就遲遲冇影! 我個人又冇乜耐性,催足幾次,好想發脾氣! 通常呢佢食晒個拉麵呢d冷麵先上枱,好冇癮!
可能整冷麵嘅工序需時啦! 但我覺得delay 嘅最大原因係冇乜人order冷麵,所以落咗單都冇人理!
火都黎! 決定自己整! 上網搵晒個煮法 (原來要用冰水過冷河!),材料隨意架喇! 都係火腿蟹柳青瓜雞蛋嗰d咁...... 個醬係李錦記嘅,個麵我本來喺十蚊店買咗包,不過後尾見有明星麵又買埋......
 

好易整,又夠凍,幾好味。不過買唔到日本鼓油,個麵有d乾,搵普通鼓油頂住先都ok!
李錦記個醬好香麻醬味,不過質感太"潔",望落好唔開胃 (請自行想像!), 下次溝少少水會好d......
總結,冷麵成功取代炒烏冬,成為必吃的一個人的午餐 / 晚餐!!!



2 則留言:

  1. 整冷麵可以買壽桃牌,有喬麥麵、綠茶麵、上海麵等等… 我果次買左喬麥麵唻整,好好味~ 哈哈! 不過都係個汁麻煩,唔知用邊隻好…出街食過台式就用芝麻醬,日式就未試過 @.@

    回覆刪除
  2. Cherie - 果子 : 等我下次試吓先! 個麻醬我又整咗一次, 加少少水落去,個樣就似出面d麻醬喇~

    回覆刪除