2007年4月18日 星期三

奶茶慕斯蛋糕


 
  
我師傅 ViVi 生日,梗係要做d嘢啦!
咖啡蛋糕相信大家都唔陌生,咁奶茶蛋糕又會係點嘅呢?
煮奶茶嘅時候香味四溢,好想飲晒佢~~~




放咗朱古力蛋糕做夾層,如果有焗爐焗埋咖啡蛋榚就 perfect! (即係鴛鴦蛋糕?!)
落多咗魚膠粉,比較彈咗d,但帶番公司食冇咁易變形~~~



奶茶味唔夠濃,好在都有同事食到~~~

脆米雪咗一日之後晒,好睇唔好食……


個榚面好多洞洞啊... ... 喞咗個怪怪朱古力花


我仲未完全掌握到溶朱古力嘅技巧,時得時唔得~
試過整到個朱古力漿好靚,喞出黎都ok,最近就唔多開到個漿,變咗泥膠咁!
係水溫問題? 碗嘅問題? 朱古力問題? 定係我嘅問題?


ViVi 生日快樂!



6 則留言:

  1. 大蚊 ! 好想贈你一個字 >>>> 強!!!!!! <<<<<

    回覆刪除
  2. gemini : 我仲係新手~仲要多多練習呀~~~~

    回覆刪除
  3. 大蚊, 我今日行過熊貓果間jusco十蚊店 ,原來呢兩個星期佢地玩搬鋪, 五月一號至重開..

    回覆刪除
  4.  gemini : 多謝你嘅情報! 唔知會唔會係再搬大d? 咁你有冇去荃灣廣場嗰間? 我可能聽日會去呢~~~

    回覆刪除
  5. 唔駛客氣, 難得有個荃灣友...得閒互相update吓嘛.. 熊貓果間搬番同一層架..我都估係搬大d, 上個星期日我先行過荃灣廣場果間 ..好喇!我要 ,

    回覆刪除
  6. gemini : 早抖喇~~ 希望我聽日買到野啦~~~~

    回覆刪除