2007年4月26日 星期四

雞翼入門之可樂雞翼


其實我唔知可樂雞翼係乜嘢味架......究竟我整得成功唔成功呢?


入門菜,唔難整,最難係我買咗
雞全翼去整 (特價貪平!),煎嗰時雞手鴨腳,好搞笑!
幾入味呀! 當自己 pass 架喇!



3 則留言:

  1. d顏色好靚喎!我最近都整左,整定一大盤,唔得閒煮飯時攞出來番熱就食得!

    回覆刪除
  2. Natalie : 多謝!~~~黎緊我會整多d唔同嘅雞翼~~~因為上網睇咗好多雞翼食譜!!!咁你d雞翼可以擺幾耐?
     

    回覆刪除
  3. Can you share the recipe for this dish? Thanks!

    回覆刪除