2007年4月5日 星期四

芒果芝士蛋糕

 




連續兩年整朱古力生日蛋糕俾佢,今次要搞d新意思!
一共整咗兩個"芒芝",一個我哋兩個食,一個同d中學同學一齊食。
壽星仔都幾覺得ok, 好在...



裝飾都係唔多ok,要練習多d呀!
最肉赤係兩間餐廳收嘅 "切餅費", 一間 $30 一間 $50 (有間收$80 梗係唔幫襯!),整個餅都唔駛咁貴!
有冇朋友可以話俾我知有邊d餐廳唔收切餅費?



2 則留言:

  1. 我上次去flying pan食自已帶去既蛋糕就冇人理我地, 不過我係切好先去架~^^"

    回覆刪除

  2. 蠍 : 我上open rice 睇過喇! flying pan 有3間,最近嗰間 喺中環 ~~~thanks~~~ 上星期我同朋友慶祝生日, California pizza kitchen 同火間土都又係收 $50 ,兩個人超唔抵 ( 同埋我係餅仔,唔係一個蛋糕 !) ,最後喺 foodcourt 食完先去食飯 … 我真係 cheap… 哈哈

    回覆刪除