2007年4月21日 星期六

香芒汁牛肉餅



去街市買餸,有d怯...去到牛肉檔,問個叔叔 "半斤有冇得賣"? 買咗18大元......都貴喎......
返到去,先知份量係要 "6兩",唔係半斤,好蠢呀......
 

牛肉餅幾”林”,不過易散,煎嘅時候要好小心。
芒果汁都幾好味,其實芒果夠甜就唔會有問題。
送飯好正呀!


材料 : 6 免治牛肉, 2 芒果, 0.25 洋蔥碎, 1 雞蛋, 4 湯匙 麵包糠
調味料 : 1/4 茶匙 , 1/2 茶匙 , 1/2 茶匙 , 1/3 , 1/3 芒果汁

1. 
把免治牛肉、洋蔥碎、雞蛋、醃料、麵包糠拌勻,用手搓成牛肉餅,備用。
2.
芒果去皮去核,把一半芒果肉壓汁,一半芒果肉切粒。

3.
牛肉餅放平底鑊內煎熟,上碟候用。

4.
煮滾調味料,加入牛肉餅和芒果粒略煮片刻,上碟供食。

5.
醃料:黑胡椒碎半茶匙;生抽、油各一湯匙。

from: www.hkfullhouse.com/thread-17091-1-1.html
 

18 則留言:

  1. 最憎食牛肉~ 不過你整得好靚~

    回覆刪除
  2. 小槽 : 我揀咗最靚嗰兩舊餅黎影相,哈哈~ 或者整豬肉餅,綾魚肉餅? 都好味~~~ 不過我最鍾意都係食薯餅~~~

    回覆刪除
  3. 哇哈~ 我都鍾意食薯餅架~ 薯格都喜歡~

    回覆刪除
  4. ※※※PUCCA※※※2007年4月22日 上午10:06

    食指大動

    回覆刪除
  5. 好靚呀~ *o* 可惜我唔可以再煮甜既餸…因為我男友唔 LIKE >"<

    回覆刪除
  6. 小槽 : 我想整薯餅呀! 因為佢呢排病咗,唔可以食咁熱氣,等佢好番我就可以整喇~~~~~~ FUNPUCCA : 歡迎光臨呀! 呢個菜式唔太難整~我覺得都幾好玩~~~~ Cherie.果子 : 或者試吓第二d汁? 檸檬汁或者洋蔥汁都 ok 喎~  

    回覆刪除
  7. 我試過整蝦餅 係超好味架~~~ 您話d牛肉散會唔會係係您未打到佢起膠呢??? 同埋我整蝦餅時落左d疍白, 可以幫助佢地黏埋一齊

    回覆刪除
  8. 珍妮 : 蝦餅嗰d唔係我地d新手應付得黎架~ 但係牛肉餅係咪要打架? 我買 免治牛 架喎~~~ 蛋白我下次可以試下~ 咁你個蛋黃會點用呢? 

    回覆刪除
  9. 都得喎~ 下次試下洋蔥汁先!!! 你整完牛肉餅,我就整左炸蝦餅~ 哈哈哈

    回覆刪除
  10. Cherie.果子 : 咁你個蝦餅係咪自己打架? 我個 friend 阿 珍妮整呢個菜好勁架! 佢話佢整得好好味,不過冇請過我食喎哈哈~~~~

    回覆刪除
  11. 係呀~ 自己打蝦膠。但最辛苦係一隻一隻蝦咁挑腸 =.= (我條頸超累) 我放上個 BLOG 度呀~ 不過賣相好平凡,哈哈!!!

    回覆刪除
  12. Cheri e . 果子 : 係好叻呀 ! 我連蝦都未識買 …. 好驚去街市,要買幾多又唔知,又唔知邊 d 新鮮 …. 行超市自在好多 …   我覺得你個蝦餅都幾靚啊 ~

    回覆刪除
  13. 買就唔難,至於新唔新鮮,就要睇自己經驗喇! 不過唔好睇到我咁叻…其實我好怕洗d生勾勾既野,亦因為懶,所以我只係去超市買冰鮮蝦肉就算…想幾時煮都得,又唔使去頭去殼,只挑腸就ok了~

    回覆刪除
  14. Cherie.果子 : 原來急凍嗰d都要 挑腸架?! <-- 烹飪知識貧乏... 咁要點挑腸架? 有咩特別技巧?

    回覆刪除
  15. 要挑架~ 用刀仔在蝦身內彎的部份 (好明顯見到黑色既腸),頭到尾既位置輕輕界一刀 (界太深隻蝦會分開兩邊喔),之後用刀背慢慢拉條腸出唻。做多幾次就會熟手架喇!希望你睇得明我講咩啦~

    回覆刪除
  16. Cherie.果子 : 我明呀,唔該晒! 遲d我會試吓,唔識再問你!  

    回覆刪除
  17. d牛肉有冇達到起膠?起左膠應該唔會咁易散~

    回覆刪除
  18. 蠍 : 咪就係唔識起膠先搞到咁囉! 各位網友教咗我,可以買碎牛肉返黎再剁吓佢! 不過我未實行呀! 起膠係咪有d白色嘢咁? (我估架咋!~~)

    回覆刪除