2007年4月9日 星期一

晚餐: 黑椒牛扒 + 薯蓉



第一次煎牛扖係配埋汁架~黑椒牛扖個賣相似洋蔥牛扖多d~~~


薯蓉加入粟米同火腿,再加埋忌廉,超正!

好飽嘅一餐!



4 則留言:

  1. 究竟呢餐係幾時整既呢? 您明明昨晚同我地一齊食晚飯架

    回覆刪除
  2. 你好乖呀~~~即刻回應我!!! 其實我之前整咗好多蛋糕同埋餸,諗住逐日post番出黎咁囉! 呢餐應該係3月頭煮嘅,煎牛扖係入門菜嘛~~~~~

    回覆刪除
  3. 梗係乖, 邊似其他人得個睇字, 哈哈!! 不過我真係特登去登記個blog架 估唔到您都會煮野食, 我今晚都煮左一大餐 有蝦, 芝士焗青口, garlic豆豉炒蟹, 煲仔飯同埋青瓜瘦肉滾湯 d龍蝦成$158一隻, 實在太貴, 所以買左蟹呀 唔知幾時先可以試下整芝士龍蝦呢......

    回覆刪除
  4. 我鍾意煮野食架! 不過仲係 交學費 同 白老鼠 階段囉。 下廚機會唔係好多,一有機會就煮架喇! 你2個人都煮咁多野? 超飽喎! 仲好難煮咁! 我最唔鍾意煮得太多,剩番d餸要下餐食,咁下一餐我就冇機會煮第二d餸喇!

    回覆刪除