2007年4月24日 星期二

又整桂花糕



整咗d桂花榚周圍請人食,評語幾好呀~




屋企人話個榚太多桂花枝”(一條條嗰d),食落卡住喉嚨,而且略甜同略彈,叫我減桂花減糖加水,咁我就改良吓佢……



(其實我鍾意食嗰d桂花枝,咬落幾有味道~~)



 


                                               圖左: 改良後                                    圖: 原裝  

香味保留到,但個色淡咗。水落多咗,冇咁凝固,比較難攞起 (我係用手食架!),要再較一較個份量!

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



我婆婆呢,先係高手之中嘅高手,佢竟然溶咗底榚,隔番d桂花渣,再加d水整番一底榚出黎!

完完全全改造咗底榚呀!!! 我冇諗過可以咁樣還原架! 真係好犀利!

唔通呢d整榚有take 2” ?



如果mousse cake cheese cake 整得唔好嘅時候可以還原再整過就好喇!

 


11 則留言:

  1. 咁勁? 真係未聽過整好左既糕糕可以重做… @_@ 其實我都有諗過整桂花糕,但就要去搵桂花糖。 而且最怕整完食唔晒… 囧

    回覆刪除
  2. ※※※PUCCA※※※2007年4月24日 下午2:17

    你婆婆好強呀

    回覆刪除
  3. FUNPUCCA: 多謝 ! 我最鍾意我婆婆整一個餸叫 ” 綾魚肉綾魚 ” ( 我自己改架 ) 將 d 綾魚起肉,整咗做綾魚肉,然後釀番落條魚度 ~(!) 超好味 !

    回覆刪除
  4. Cherie.果子 : 如果你得兩個人,男友又唔食甜,就難搞 d~ 或者請吓人食 ? 呢個係一個超易整嘅甜品,但係效果超理想喎 ! 咁 d 人就會覺得你好勁 ~ 好抵架哈哈 ~ 我呢 d 新手就係要有呢 d 滿足感去研究落去 ~~~

    回覆刪除
  5. 溶糕呢下好喎可以補飛 又唔駛浪費食物

    回覆刪除
  6. gemini : 唔駛浪費真係大前題~ 當我整嘢食失敗,好多時都唔捨得扔咗d食物。 我會一路擺佢係雪櫃,等屋企人扔咁......

    回覆刪除
  7. 你好 之前係出面學整糕,個師傅都係話,所有用魚膠粉整既糕,如果整得唔靚,可以用熱水座番溶佢再雪過!例如椰汁糕啦,紅豆糕啦…… 我的桂花糕 :)

    回覆刪除
  8. Sorry 貼唔到條link. Here you are again. :) http://hk.myblog.yahoo.com/just-chitchat/article?mid=203

    回覆刪除
  9. 對~ 滿足感同成功感對於煮飯既人係好需要架!哈哈

    回覆刪除
  10. Natalie : welcome to my blog!! 溶榚呢都係想精益求精,改善吓個味道 ! 你估 mousse 同 cheese cake 得唔得 ? 因為呢 d 呢一整錯就真係好難入口,要扔呢 …… 我去咗探你喇 ~ 你個榚整得好靚 ~~

    回覆刪除
  11. Cheire.果子 : 係呀! 睇見佢地望全d 桂花榚 雙眼發光,唔信係我整嘅表情,真係好開心架!!

    回覆刪除