2007年4月27日 星期五

芝麻芝士蛋糕

 



佢話: "呢個得喎!"
讓我開心了好一陣子~~~

芝麻味蛋糕好特別,起碼出面少見d~
d裝飾用新買嘅"裝飾朱古力"整,唔駛調溫,幾好用! 亦都令我嘅裝飾技巧有好大進步呀~~~~~



用咗海綿蛋糕,中間再夾多一層架~~~~~
食譜跟 leisure cat嘅~~~~




4 則留言:

  1. 怎樣可以整到一層層? 同埋點整外面個層朱古力圍邊? thx

    回覆刪除
  2. Chip n Dale 遊樂團 : 你好! 你意思係蛋糕中間一層層? 就係先放一層海綿蛋糕喺底,然後倒 一半 芝士醬落去,再加另一層海綿蛋糕上面,最後倒另外 一半 芝士醬覆蓋著就得架喇! 份量預得好,層次就會好 平均 ,如果唔係就會有 厚薄唔均等 嘅情況出現! (甚至唔夠芝士醬覆蓋蛋糕!) 朱古力圍邊?係用蛋糕圍邊膠條整架,朱古力座熱成朱古力漿,平均掃上膠條然後圍住個蛋糕,雪至凝固就ok! 至於你見到有d圍邊係 波浪型 嘅,係因為的條圍邊膠條已經係呢個形狀! 唔明再一齊研究吓啦!

    回覆刪除
  3. 你整得好靚呀! 等我weekend試吓整先^^

    回覆刪除

  4. Yoki : 謝謝你! 我都好鍾意呢個蛋糕樣~係我自己諗出黎架呢~~~

    回覆刪除