2007年4月3日 星期二

情人節軟心朱古力

 
 


有一年整咗星型朱古力俾佢,舊年係蛋糕(如果被愛),今年又整番朱古力!
原本冇諗住整架,但見d同事去二記買得咁開心,佢地又有一包包<簡易情人節朱古力套裝>賣,把心一橫試下!(要知道,我係二月時既烹飪技術仍然十分地獄!)
專登去銅鑼灣十蚊店買包裝同心型模,店內滿是甜蜜少女,好擠湧好溫馨!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
過程尚算順利,溶朱古力嘅過程都算流暢,但地獄廚神點會冇哈碌野!
整第一
round 時都記得落忌廉,第二 round 以為自己好熟手,倒完模竟然見到包 cream 仲係度!呆晒!諗左幾秒,決定倒返晒d朱古力落碗再溝過!
整完正常黑朱古力,就整士多啤梨味啦!其實係白朱古力加入士多啤梨香油就ok!一落香油又呆左,佢係shocking pink 嘅顏色!攪勻d朱古力,成pat野都變成 shocking pink ! 倒模時覺得自己好似中秋玩滴蠟咁!救命!
雪完試味,正常黑朱古力好正常,shocking pink 唔太凝固,味道又唔好,最後扔晒...
信心盡失,不愧為地獄廚神...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
等到情人節送俾佢,佢都幾驚喜喎!仲話朱古力軟心好好味(當然我只係送正常朱古力俾佢),仲係咁問我點整!挽回少少信心!
經過這一役,激發了我對烹飪嘅興趣,我要挑戰地獄!洗脫地獄廚神既惡名!



(電話影嘅相,唔係太清!)


沒有留言:

張貼留言