2007年4月7日 星期六

生日蛋糕二號 - 焗芝士蛋糕



 細佬整咗生日蛋糕俾我! 仲要係一個焗嘅芝士蛋糕!

佢專登去朋友屋企整架!

 

原來焗嘅蛋糕係好好味架! 好恨有個焗爐呀!

 

一向唔鍾意食消化餅,但係焗咗嘅消化餅底非常正! 又冇咁!

 

多謝細佬! 好感動呀!




2 則留言:

  1. 我都鍾意食焗既多d ^^ 買啦買啦~

    回覆刪除
  2.   蠍 : 焗爐價錢唔貴,問題係我屋企冇位擺 …… 我媽媽 叫我第日嫁人搬出去住先自己買 焗爐喎 …… 遙遙無期! 其實係咪有 d 焗爐 + 微波爐 兩用嘅機器 ? Panasonic 嗰隻係咪得架 ???

    回覆刪除