2007年4月30日 星期一

忌廉汁海鮮扁意粉

         
又整忌廉汁,但係唔見咗上次個譜,上網又搵唔到......

懶勁打天才波啦,結果唔得囉!
冇味乜呀! 要落鹽同黑胡椒補救 (但嗰時已經上咗碟!), 樣哀! 點算呀我要搵番個譜!
原本諗住整蜆肉最後整咗海鮮,味道豐富d喎!
總括黎講,呢餐都唔係完全失敗嘅,起碼試咗點整海鮮料(雖然係急凍...)呀!


7 則留言:

  1. 賣相不錯呀~ 但個汁點樣唔得呢? @@

    回覆刪除
  2. Cherie.果子 : 就係冇味囉! 同埋冇嗰種 creamy 嘅感覺! 我諗係因為我懶叻落多咗鮮奶落去,溝淡咗d忌廉! 不過我搵番個譜喇,應該 ok 架! 而家煮咗嘢d食譜會擺埋上 blog,咁就唔會唔見啦!

    回覆刪除
  3. 哦~ 加左鮮奶…… 我整時候只係落忌廉煮,之後再加少少香草就 OK~

    回覆刪除
  4. Cherie.果子 : 我已經搵番個譜喇~~~好開心~~~ 最近都買咗一樽香草,可以擺耐d,都幾好味!

    回覆刪除
  5. 賣相非常好 !單看外表已口水直流 。

    回覆刪除
  6. Sing : 歡迎你嘅到訪! 見到你個留言我嚇咗一跳,因為你個名同我男友一樣,而且你張相又係我至愛嘅阿闊呢......我仲以為係佢留言俾我...... Anyway , 多謝你嘅讚賞,亦都好高興認識你!

    回覆刪除