2007年8月2日 星期四

蕃茄豆腐蛋花湯


 

仍然係煲湯新丁,仲未識煲老火湯,所以搵咗呢個蛋花湯殷煲吓!
喺街市買咗一磚好香豆味嘅豆腐,一拎出黎就聞到, 嘩! 正!

好好味呀! 真係超健康!

想問吓 "清雞湯" 同"雞粉加水" 有乜唔同,如果冇唔同, 咁"清雞湯" 做乜要賣到咁貴?
味道就同我之前整過嘅"豆腐濃湯" 似曾相識喎!哈哈~

精美食譜~好鍾意呢個精美食譜, d顏色好靚, 多靚捧場!

食譜改篇自
Yahoo知識

15 則留言:

  1. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年8月2日 上午9:44

    呢款湯簡單又有益,夏天好岩飲

    回覆刪除
  2. 以前我屋企好鍾意煲呢隻湯的, 我都好鍾意飲, 夠健康麻~~~~

    回覆刪除
  3. 咖啡甜心 : 最緊要易煲~哈哈哈~~~ Michelle : 係呀~連肉都冇,但都幾夠味~正!

    回覆刪除
  4. 真係又健康又好飲呀!!!! 如果我整我仲會加埋大豆芽 因為好食 呵呵!!!!!!

    回覆刪除
  5. Mm&Jj : 係喎係喎! 大豆芽係唔係要喺豆腐檔買架???買幾多蚊/幾多斤??

    回覆刪除
  6. 好岩呢個時候飲呢....而我煲老火湯就乜所需既材料都放晒落煲就算架喇...試下呢條 link 丫 ---> 老火湯水篇   ---> Emily 教室   ---> Miho Kitchen 清雞湯--->雞粉+水.....好似係冇乜分別喎.... 豆腐濃湯?? 點整呢??

    回覆刪除
  7. bluebluegirl : 有冇搞錯! 又撞喇! 我昨晚搵咗呢個website, 仲喺佢度搵到"大菜"嘅成份,update咗落自己個blog度!!!!!

    回覆刪除
  8. 呢d湯我都成日煲喎! 好方便的! 不過打蛋花時就同你唔同, 就係我會關細個火, 之後打圈倒蛋汁於煲內, 之後攪勻, 關火, d蛋花會靚d, 你下次試下喇!

    回覆刪除
  9. 靚靚煮飯婆 : 謝謝你的tips! 我仲好掛住個陣豆味呀!!!

    回覆刪除
  10. ※※※PUCCA※※※2007年8月3日 上午9:00

    woo....簡單美味又有營

    回覆刪除
  11. FUNPUCCA : 始終自己煮呢~可以控制得健康d! 少d油少d煎炸咁啦!!

    回覆刪除
  12. 下次加埋紫菜呀 我媽咪煲過呀.good

    回覆刪除

  13. 小豬碧碧 : 是在雜貨鋪買的嗎???

    回覆刪除
  14. <---- 咦! 好衰架! 我地真係心靈相通耶!

    回覆刪除
  15. bluebluegirl : <--兩個friend~~~~哈哈~~

    回覆刪除