2007年8月25日 星期六

青瓜炒肉片



 
 炒蜜桃蝦仁用剩d 青瓜,咁就用黎炒下肉片啦!
喺豬肉檔買舊肉返黎, 唔多識切...(我通常都係切絲~就好簡單!)
"舞"咗佢一輸總算搞掂!

簡單落咗蒜蓉炒, 青瓜好易熟~~~
味道清甜,肉片味道居然唔錯,冇話好鞋或者好老,運氣唔錯, 哈哈!
精美食譜:-


食譜自: 大蚊

18 則留言:

  1. Morning!!! 反而我鍾意呢味多 d 喎,

    回覆刪除
  2. bluebluegirl : 早晨呀! 呢味就比較大路d! 你啱啱返到公司??

    回覆刪除
  3. 用雞肉/豬肉炒青瓜都好好味的。

    回覆刪除
  4. 靚靚煮飯婆 : 我好鍾意青瓜嘅味道~我d面霜呀~mask呀都係青瓜味架!!!!

    回覆刪除
  5. 我都唔識切肉片, 都係叫肉檔幫我切咋...

    回覆刪除
  6. Stweetcat : 噢...原來可以叫肉檔切架???

    回覆刪除
  7. 所有吃的东西我都喜欢!!!!

    回覆刪除
  8. Tino : 為食貓...............

    回覆刪除
  9. 我又係唔識切肉喎!次次都亂切ga

    回覆刪除
  10. 小豬碧碧 :盡量搵番佢d紋~~~牛就易d,豬難d呀!!!

    回覆刪除
  11. 豬肉都要跟紋切既咩? 青瓜去皮既?

    回覆刪除
  12. 蠍 : 唔係架咩??我諗會有個切法啩?好似豬頸肉要斜切先好味~~~~ 青瓜唔識間住咁去皮,咁惟有去晒佢啦~~~~~

    回覆刪除
  13. 珍妮 : 真係估你唔到呀.....

    回覆刪除
  14. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年8月27日 上午11:27

    清清淡淡我鍾意

    回覆刪除
  15. 咖啡甜心 : 我唔係太鍾意食菜~但瓜類就超鍾意!! 冬天唔舍食乜好添??

    回覆刪除
  16. 請問... 通常醃瘦肉要用調味料醃ga???(唔該晒...^^~)

    回覆刪除
  17. TanSY family : 你好呀! 我會用生抽+少少鹽+胡椒粉~仲要落生粉等佢冇咁鞋! 最後加一匙水就ok!

    回覆刪除