2007年8月4日 星期六

粟米斑塊

 
 


 

 

忽然好想食粟米斑塊,上網搵譜但source 唔多, 點解呢?


整過先了解原來呢個送係咁肥架!冇用炸嘅方法,都係半煎炸形式去整熟d魚柳,一大罐粟米蓉簡直係肥嘅極致!!就咁睇, 粟米+魚柳好似幾健康,事實並唔係架! 一餐半餐...算啦!
半煎炸都算金黃!



味道梗係好啦! 個汁根本唔駛較味,落蛋花就得啦! 個魚都okay,係上粉有d 唔均勻,影響咗少少口感!
佢鍾意個魚柳呀! 話啱啱好, 唔鍾意炸到硬晒嗰d, bingo!

張相唔係好睇到d魚柳, 俾個汁掩蓋咗, 因為我喜歡粟米汁囉! 我用晒黎撈飯,一滴都冇剩呀!


食譜來自:



clara Blog

16 則留言:

  1. 原來粟米都可做斑塊ga???真係小見....

    回覆刪除
  2. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年8月4日 下午2:09

    睇到都想食多幾碗飯

    回覆刪除
  3. 班塊係咪都係係凍肉舖買呢?

    回覆刪除
  4. 阿詩 : 你好!! 粟米可做斑塊架! 甜甜地好開胃呢!! 咖啡甜心 : 添飯俾你啦!!!  bluebluegirl : 係呀! 同我之前魚柳嘅肉係一樣架!

    回覆刪除
  5. 你好重手喎! 用成罐粟米湯, 半罐都夠了, 餘下的用來整粟米湯飲嘛! 你下次試下改用麵粉, 會煎得香硊d!

    回覆刪除
  6. 靚靚煮飯婆 : 因為我太鍾意粟米汁呀!落一罐我都食得晒!! 麵粉? 知道!!!

    回覆刪除
  7. 哈哈~大蚊,之前我都整咗粟米龍脷柳,但就未排到出post呢~ 我都係成罐粟米湯落曬呢~我仲有加到新鮮粟米粒呢^^

    回覆刪除
  8. 唔炸都肥咩?我幾鐘意食呢味餸架喎~~

    回覆刪除
  9. 何師奶 : 你都係粟米fans喎! 我平時鍾意就咁開一罐粟米粒黎食~好好味! 至於新鮮粟米,我就只會食超甜粟呢!!!

    回覆刪除
  10. 吳家吾居 : 我煮嘢食落好少油架! 今次整半煎炸已經用多咗好多油...好鬼驚! 不過炸咗之後都有印番d油,感覺好d啦!!

    回覆刪除
  11. e?咁你買既係斑腩定龍利柳?

    回覆刪除
  12. 蠍 : "急凍越南魚柳",個包裝係咁寫架!!!

    回覆刪除
  13. 拎出街買都得law 粟米汁勁正呀. 如果可以用半煎炸,我都可以諗下.因為怕炸完野.d油又唔知點算好

    回覆刪除
  14. 小豬碧碧 : 同出面嗰d差好遠啦~~~ 炸完嘢其實d油都可以用多次嘅~幾次就唔好,唔太有益嘛~~~

    回覆刪除
  15. 我都好好好好好鐘意食呢個餸ga!!!! 所以我都有整過~真係好好味!

    回覆刪除
  16. rankura : 你好! 呢味餸,我婆婆煮得非常好味呢! 真係要偷吓師先得!!

    回覆刪除