2007年8月7日 星期二

車厘茄冷麵


 



星期一晚上,家人外遊,要早d放工買餸煮晚餐!


心目中都係整冷麵架喇! 但唔想配d平時食開嘅材料(青瓜火腿!!),喺惠康搜索一下先~~~

登登登登!
車厘茄! 好紅好新鮮呀!



仲買咗一包煙燻火腿~圓碌碌襯番d茄~

返到屋企火速開工,煎埋隻蛋~跟住就係...等!



等乜? 等佢凍囉! 但係太肚餓,等唔切要食喇!!

唔夠凍,不太好味....唔夠爽呀!!

個汁都唔太好味...明天要去citysuper再睇睇!

浪費了車厘茄..............................................

冇心機寫食譜~

17 則留言:

  1. 日日食 : 你早幾日已留過這message了...

    回覆刪除
  2. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年8月7日 上午8:15

    唔好咁啦!我會來睇妳個Blog,互相交流下,可能有沖激,要用心去煮同等待,年青人

    回覆刪除
  3. 大蚊, 佢好搞笑, 早幾日見佢O係AMY blog留言, 明明人地減緊肥XD

    回覆刪除
  4. 咖啡甜心 : 知道知道!!多謝你嘅支持!下次我會俾多d心機等架喇!!

    回覆刪除
  5. 蠍 : 佢 send mass message 都唔緊要,橫掂都係有關於 ” 飲食 ” 嘅 ~ 問題係佢得 2 篇網誌,冇嘢睇 ! 過幾日又 mass message 過黎,又係嗰 2 篇 …( 上咗當,我又 click 咗過去 !!)

    回覆刪除
  6. 你唔講係冷麵, 我仲以為係意粉添! (唔好介意喎) 真的是非一般冷麵, 好有創意, 繼續努力。期待你新菜。

    回覆刪除

  7. 靚靚煮飯婆 : 點會介意呢! 我係用明星生麵黎整架! 不過最近買咗另一隻都,試完再報告!冷都汁今日會去citysuper搜尋呢!!

    回覆刪除
  8. 你下次過冷河放D冰落去 咁就唔駛等咁耐架喇!!!

    回覆刪除
  9. ※※※PUCCA※※※2007年8月7日 下午1:43

    我鍾食車厘茄多過大蕃茄,不過酸野可能仲未可以食住

    回覆刪除
  10. 大蚊 :唔好冇心機喇~ 我其實好欣賞你對烹飪咁有熱誠呢! 要keep住日日有新款,真係唔容易呢~ 奸爸嗲呀~

    回覆刪除
  11. Mm&Jj : 我係用冰水過冷河架! 跟住就放冰粒喺d麵上面,擺落冰格雪囉! 奈何天氣太熱,好難整凍佢!! FUNPUCCA : 車厘茄可以一口食得晒~好正呢!係都係遲d先好食呀! 身體緊要! 何師奶 : 謝謝妳的鼓勵! 我要繼續努力呀!!!

    回覆刪除
  12. 車厘茄唔會浪費ge.咪當生果食law

    回覆刪除
  13. 小豬碧碧 : d車厘茄真係幾好味!

    回覆刪除
  14. 你用咩汁呀? 唔見有顏色既?

    回覆刪除
  15. bluebluegirl : 李錦記唧唧醬~麻醬味~溝得太稀跌晒落底...

    回覆刪除
  16. d 味得唔得呀? 我成日都想買架, 不過驚唔好味耶

    回覆刪除
  17. bluebluegirl : 麻醬味幾濃架~不過你等一等,我今日喺citysuper見到另一隻麻醬,18蚊200ml,唔係貴喎~買完試咗再寫番report俾你!!

    回覆刪除