2007年8月5日 星期日

茄汁大蝦


好大隻蝦呀!!!
去街市買新鮮蝦(其實都係死了的...),大蝦賣76 蚊斤,我買咗36 蚊, 有10 大隻呀!
好易挑到腸,因為夠大隻,又有用油泡過,跟足程序架!
其實都唔算難整呢~~~~~~~~~~~~
茄汁好好味, 佢都食到"lamlam 脷"呀!
成功了! d 蝦大隻,真係點煮都好味~~


食譜參考自: AKBb

31 則留言:

  1. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年8月5日 上午9:01

    我返娘家都有煮茄汁煎蝦碌,好開胃

    回覆刪除
  2. 真係好大隻喎! 呢個餸我都好鍾意食。

    回覆刪除
  3. 呢味正... 我都成日整... 酸酸地好開胃...

    回覆刪除
  4. 咖啡甜心 : 呢味餸係傳統"做節"菜式呢!! 靚靚煮飯婆 : 係呀! 咁大隻,其實計落都唔係好貴!! 小肥 : 開胃架! 我想食多幾隻添呀~~~

    回覆刪除
  5. 我都鍾意呢個送,我呀整得超好食 不個某君唔喜歡,所以好少整 大蝦我鍾意開邊GARLIC蒸 都好正

    回覆刪除
  6. 珍妮 : 佢唔鍾意食就整俾我食啦!!!!!!!

    回覆刪除
  7. 大蝦...感覺好得睇, 請客最好....幾時請我ar???

    回覆刪除
  8. Stweetcat : 如果請客,就要整多十隻八隻先得喎! 下次黎食飯請預早通知!

    回覆刪除
  9. 呢個好開胃,食多碗飯都得!整得好靚啊!

    回覆刪除
  10. Natalie : 謝謝! 餸菜顏色鮮艷,食都食得開心d!!

    回覆刪除
  11. 呢個係我既favorite...好味.. 話時話我寧願買d剛死既蝦, 生蝦係我死穴, 我要搵冰涷到佢唔識郁先敢處理佢.

    回覆刪除
  12. iiiivy : 生蝦我都唔識處理喎! 其實最想整蟹...但唔識劏蟹喎!! (仲得人驚!)

    回覆刪除
  13. 生蝦既處理唔難架 買左返唻我成袋入冰架 大概個幾鍾佢地就唔會郁架喇~(如果唔夠凍佢地會郁返架) 之於蟹就仲易......叫個老闆幫您劏咪得囉 有幾多人會自己劏魚劏蟹喎而家~

    回覆刪除
  14. 珍妮 : 嘩~要我整死佢....好難落手呀!!! 好想食薑蔥炒蟹呢~~~

    回覆刪除
  15. 睇見都流晒口水呀))))我都好想食耶! 唉! 你就好喇, 我老細唔係好鍾意食海鮮架, 我煮左 2 次蝦之後, 佢話唔好再煮喎!!!

    回覆刪除
  16. bluebluegirl : 唉~我男友都成日叫我煮d清淡嘢...唔啱我呢.... 自己煮俾自己食!!

    回覆刪除
  17. 佢唔鍾意食有殼既茄汁大蝦= =話整到成手係…同埋d味o係晒個殼度= = 我買過一次生既中蝦成120蚊斤=0= 生劏好得人驚!!!>口<

    回覆刪除

  18. 蠍 : 咁不如拆咗殼先煮???不過賣相冇咁靚囉~ 120蚊都幾貴,買半死嘅蝦抵好多!

    回覆刪除
  19. 引死人, 你影得隻蝦好大, 仲好多汁, 勁啊~!

    回覆刪除
  20. 嘩!!真係好正咁呀.好想食!!

    回覆刪除
  21. 小豬碧碧 : 真係幾唔錯架! 每人可以食5隻呢~~~~~~~~~~~ 車厘厘 : 影相角度問題~~哈哈~~~~

    回覆刪除
  22. O, 星期日先煮左次 薑蔥炒蟹喎................

    回覆刪除
  23. 珍妮 : 整俾邊個食先?

    回覆刪除
  24. 噢! 有時真係會令人氣餒嚕

    回覆刪除
  25. bluebluegirl : 做咩事氣餒呀???劏唔到蝦???

    回覆刪除
  26. ★★HELEN★★ : 鍾意就好!! 請你食一隻啦 ~~~~

    回覆刪除
  27. HI..請問你住那區.....買餸可以咁平???我都好想要D平餸....

    回覆刪除
  28. 龍舟仔 : 我喺屯門買餱架~蝴蝶村個街市好大d嘢好平~~~~~~

    回覆刪除
  29. 唔好意思我路過!想請教吓你呢款蝦正確黎講,係咪叫海中蝦?Thx!

    回覆刪除