2007年8月13日 星期一

膠質慕絲模 Colloid Ring



今日冇菜式介紹,因為要講吓一款工具先~~~
見到網友peudefute嘅介紹,買番個黎玩吓~
6" 賣16蚊一個~可循環再用,在這裡買架!!!
這個用黎做凍餅架~~即係cheese cake 同mousse cake 啦! 啫喱布甸又得! 啱晒我!!!
入模程序同平時唔同,係相反架! 即係先放芝士漿/mousse漿,跟住放蛋糕片!
甩模方法係咁架:
1. 凝固後,於脫模前先把蛋糕放入冰箱5-15分鐘(方便脫模)
2. 準備熱水,從冰箱取出蛋糕及用熱水浸住個模半分鐘(熱水水位只需去到個模的一半便可)
3.然後像把啫喱般甩模,利用冷縮熱脹的原理這樣會容易些甩摸~~
推介自: 貓網
我會用佢黎整乜???聽日上黎睇吓咪知囉!!!

29 則留言:

  1. 你個blog d 菜式都好吸引

    回覆刪除
  2. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年8月13日 上午9:05

    好緊張呀

    回覆刪除
  3. 笨椒 : 歡迎你! 謝謝你的讚賞~多d上黎坐吓,每日都有美食update架!!! 咖啡甜心 : 謎~~~~將會喺聽日解開~~~哈哈~

    回覆刪除
  4. 會唔會布甸蛋糕呢???

    回覆刪除
  5. 靚靚煮飯婆 : 唔係呀~~~不過呢個都係一個好提議喎! 蜜瓜布匐正呀!!!

    回覆刪除
  6. 咁佢浸熱水係咪倒轉個蛋糕黎浸? 浸完點反返轉?

    回覆刪除
  7. 多謝你到訪我個BLOG...打過招呼先...

    回覆刪除
  8. 蠍 : 我影呢長張相就叫" 直立 狀態"啦,咁倒模嘅時候就係"倒立狀態"喇~一直維持住 倒立 咁雪佢,雪完準備一碗熱水, 倒立 咁浸佢入水,浸完反轉變番 直立 狀態就可以甩模,好似jelly咁甩囉!!!
    金魚 :你好你好! 歡迎你呀!!!

    回覆刪除
  9. 我好似見到朝日廚房都有得賣呀   你整左咩呀? 快d post出黎啦

    回覆刪除
  10. 我想問呢....個摸同矽膠果d有乜分別呀

    回覆刪除
  11. ~ 豬妹 ~ : 係呀~ 網友 peudefute 都推介話去朝日廚房買~不過我喺荃灣都見到~就買咗喇!!請等多一等~明天自有分曉!!!
     
    為食史路比 : 呢個其實只係普通膠兜一個! 唔入得爐架!!!所以先咁平呢~~~

    回覆刪除
  12. ※※※PUCCA※※※2007年8月14日 上午10:02

    e....真係唔知荃灣有工具店,有時間去8下先

    回覆刪除
  13. FUNPUCCA : 我成 日都去 ~ 星期六上咗去,買咗 1L cream 呀 …. 今個星期要瘋狂出貨呀 !!!

    回覆刪除
  14. 大蚊:多謝你讚四隻肥貓可愛.我會轉達給他們聽.

    回覆刪除
  15. Calvin : 我真係好鍾意貓 ~ 見到佢地心都軟晒 ~~~ 好想養呀 !!!~ 話你知,我諗定隻貓叫咩名架喇 ~~~ 肥寶 !!! 哈哈 !!!

    回覆刪除
  16. 太遠啦, 等我睇睇HK呢邊有無先.

    回覆刪除
  17. Jenny Wong : 好! 快d買啦! 好好玩架!!

    回覆刪除
  18. 我想問呢你識唔識 大菜糕呢?

    回覆刪除
  19. bluebluegirl : 你係問識唔識合定識唔識整大菜榚?? 食譜: 芒果大菜榚

    我未用過呢個整大菜榚~不過應該好得喎~!

    回覆刪除
  20. 好想知你聽日會整咩呀 hehe

    回覆刪除
  21. +2簡單就是快樂 : 你好! post咗出黎架喇! 你可以去睇睇~~~

    回覆刪除
  22. 我都買左,不過係mini size, 唔記得左係4個定6個

    回覆刪除
  23. RAIN : 細細粒一定好精緻~不過有掛甩模呢!!!用咗未呀? 想睇吓你嘅製成品!!

    回覆刪除
  24. 買就買左成年,不過仲未用過。 不過聽你咁講,好似甩模有D困難wo...

    回覆刪除
  25. RAIN : 有時就係衝動買咗好多嘢返黎之後未必會用,所以要即買即用,keep住嗰團 火 呀!! 你可以試整jelly或者布甸先,熟習咗先整蛋糕!

    回覆刪除
  26. 我用來整左喇~甩得唔錯ga~今晚裝飾完先post相~

    回覆刪除
  27. 小鈺 : 等你呀!!! 唔知係咩味道呢???

    回覆刪除
  28. 大蚊.好多謝你到我個BLOG留言呀. 我一至五夜晚要返學架.有無的星期六.或星期日.學架. 係呀,我見你這個膠帽整出來O既餅.好靚呀. 我O係朝日廚房見唔到有呀. 你O係邊度買架?  

    回覆刪除
  29. kube : 佢地有星期六嘅堂架! 這裡 ~ (click~) 不過我買好似係last~但有另一個花~係星型架!

    回覆刪除