2007年8月3日 星期五

軟心朱古力夾心蛋糕


 
 為慶祝細佬入到大學,特意整咗呢個蛋糕!!!


其實都係搵個藉口,呢個餅其實係試驗版,所以冇裝飾呀!
呢個係一個好好味嘅蛋糕,因為個味道根本唔會有偏差! 純粹係朱古力蛋糕夾住軟心朱古力!!


睇吓個層次:-
 

超好味呀!! 滿口濃郁嘅朱古力味,咬落軟心嗰層個口感超正! 咬咬吓有d朱古力粒,何解呢?? 我諗係我溶朱古力漿嘅時候冇攪勻,真係錯有錯著喇!!!


我生日嗰時整,咗個軟心朱古力咖啡凍餅,嗰次d朱古力漿直頭係出黎架!!! 呢個餅成唔成功,就好睇個軟心朱古力調教成點喇!
精美食譜:-


25 則留言:

  1. 日日食 : 你好! 留言留得很快...

    回覆刪除
  2. ※※※PUCCA※※※2007年8月3日 上午9:03

    一睇就知好好味

    回覆刪除
  3. 雖然係實驗版, 不過俾着我係您細佬都會好開心, 難得家姐咁有心~

    回覆刪除
  4. FUNPUCCA : 等我又讚吓先己先: 真係好好味架!!! 2 Stweetcat: 我係搵佢黎過橋咋~~哈哈~~~

    回覆刪除
  5. 嘩! 你真係好好心機呀, 又煮飯又整蛋糕....我就真係冇乜心機攪咁多花臣呀

    回覆刪除
  6. bluebluegirl : 鬼叫我口痕咩~~~~~~

    回覆刪除
  7. 呢個軟心蛋糕真係好吸引呀!!! 你真係有心機!! 可惜我家無人愛chocolate 整都無人食>.<

    回覆刪除
  8. 呢個蛋糕都好易整喎!

    回覆刪除
  9. Mm&Jj : 你自己食晒佢咪得!! 有時就算佢地唔鍾意食,你整得好食嘅話,咁都可以好快清晒貨架! 靚靚煮飯婆 : 係好簡單架! 我仲要係買清蛋糕返黎整~其實都幾啱新手玩~~~

    回覆刪除
  10. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年8月4日 上午9:02

    我未食早餐喎

    回覆刪除
  11. 咖啡甜心 : 對不起...已售罄...下次請再早一點!!!

    回覆刪除
  12. 珍妮 : CU Music, 祟基...做咗阿mon嘅學弟!

    回覆刪除
  13. 嘩~讀music咪仲似周杰倫.........................................勁!!!!!!!!!

    回覆刪除
  14. 珍妮 : 似係冇用架 ! 要搵多 d 錢養我先得 !!! 哈哈 ~~~( 發緊夢 ~~)

    回覆刪除
  15. 軟心口感應該唔同唔同慕士吧!!

    回覆刪除
  16. 小豬碧碧 : 唔同架! mousse呢應該係軟綿綿,入口即溶~今次軟心朱力就係要咬落去架!!當然冇普通朱力咁硬啦! 即係類似melty kiss 嘅質地!

    回覆刪除
  17. 您使鬼細佬養咩, 自己都大把喇~ 不過係我印象中, 佢都仲係個肥仔look, 實在深入民心呀~  

    回覆刪除
  18. 珍妮 : 唔係自己有冇嘅問題,佢大個仔喇嘛~唔養我都at least要識養自己呀~~~~ 唔係肥仔啦~~~你冇見過d相咩??

    回覆刪除
  19. 我係係 yahoo 搜尋到搵到你個 blog 架... 發現你呢度有好多好詳細既食譜教人整野食... 其實我係想整一個朱古力蛋糕... 但係我屋企無焗爐就淨係得個多士焗爐... 每次焗野食都會燒焦... 所以見到你呢個 post 好似好易整就諗住試下... 但係我唔知邊度可以搵到 清蛋糕片 ... 我已經去過好多賣蛋糕用品或者大型超級市場搵過都搵唔到... 可唔可以話我知 邊度 有得 賣 ?? 唔該哂你呀~
    [版主回覆03/16/2008 16:05:00]你好! 多謝你賞面! 呢度每日一POST,會有埋菜譜,得閒多D上黎探我啦!
    我都冇焗爐,整嘅都係凍餅~ 不過最近發覺用多士焗爐都可以整到好多美食~好似焗飯咁! 你都可以試吓架!

    回覆刪除
  20. 想問個蛋糕要雪幾耐架? 同埋係咪雪耐左就會無左軟心個口感架喇?
    [版主回覆03/18/2008 00:05:00]唔好意思,剛剛返到屋企,俾d時間我諗一諗,我明天再答你!
    軟心我整過另一款,你可以睇埋先:-
    生日蛋糕 - 軟心朱古力咖啡凍餅
     
     

    回覆刪除
  21. 我想問一問開魚膠粉既水係幾多呢? 因為我整左出黎同圖個個唔同... 因為 d 軟心唔軟心... 仲變左啫喱呀...>.< 諗住叮一叮佢等佢無咁實... 點知叮左 5 秒就溶哂... 救救我呀唔該~~
    [版主回覆03/18/2008 13:52:00]開魚膠粉既水大約係4-5倍,5g 即係要20-25ml左右嘅水
    耍用凍水開,座熱水拌勻,否則會唔溶架!
    jelly狀嘅意思係d 朱古力定魚膠粉?
    軟心其實係朱古力加cream就會軟心,再加魚膠粉等佢凝固d!~
    朱古力溶哂之後,其實擺番一般窒溫都會凝固番,你d朱古力係咪座熱溶?
    雪蛋糕冇話要幾耐,因為要睇你個雪櫃溫度...雪到朱固力凝固就ok,另外擺得耐唔會變咗唔軟,除非係太凍或者cream 太少,咁咪會硬囉!

    回覆刪除
  22. 咁又無話要攪到個朱古力醬變到點就要倒落去個蛋糕到攞入去雪呀?
    [版主回覆03/22/2008 21:24:00]座熱水後變成漿狀的質感庶之OK!

    回覆刪除
  23. 如果我想整一層朱古力皮上面 系咪淨系溶完朱古力then加上面就得?
    [版主回覆08/20/2008 20:20:00]應該效果唔會太好~你要去買"淋面朱古力"整上去先做到脆皮效果架! (好似脆皮雪條咁!)

    回覆刪除
  24. HELLO 我唔記得買魚膠粉>< 但係聽日要整好>< 如果唔落會唔會唔凝固 GA ??
    [版主回覆08/23/2008 23:49:00]SURE會唔凝固!
    魚膠粉 is a MUST item!

    回覆刪除