2007年8月9日 星期四

草菇扒豆腐

 
 


由於白老鼠先生又患上腸炎,要繼續整d清淡菜!

佢喜歡豆腐,咁就整草菇扒豆腐啦!
去到街市,見d草菇超大粒,懷疑自己認錯!
扮晒嘢問阿姐"有冇草菇賣呀??"結果買咗半斤特大粒草菇!
其實應該開邊,我睇漏咗個指示,只係界咗十字咋!
汆咗水,專登查o左呢個字點解:

烹飪術語大字典:汆,音吞上﹝ten2﹞。汆水又稱灼水、出水、飛水或拖水。是烹調前把材料進行加熱處理的烹調技巧。

方法:把材料放水中稍微灼過至半熟狀態,取出洗淨再煮。陳太有疑問:汆水有何作用呢?隻雞不汆水會否影響味道?

烹飪術語大字典:經汆水處理的禽畜肉類可排出血污和腥膻氣味。此外,有些蔬菜如西芹、苦瓜等經汆水後可除去苦澀、辛辣或特殊氣味,並保持蔬菜色澤艷麗。

都幾好味架~第一次整草菇,成績唔錯!
各位, 其實我用普通豆腐啱唔啱呢?定係要用硬豆腐?
上次我整秀珍菇扒豆腐煎得冇咁散,今次未煎都已經散晒喇...

精美食譜:-(好鍾意呢個background!)

知識及食譜來自:

yahoo知識

20 則留言:

  1. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年8月9日 上午8:38

    簡單又清淡 唔錯喎!邊個係白老鼠呀

    回覆刪除
  2. 咖啡甜心 : 就係我男友囉~佢一樣都好低調(即係懶)~咁耐以黎留言過一次俾我架咋~~~~~~

    回覆刪除
  3. 呢個清清地應該都好送飯

    回覆刪除
  4. 點解豆腐要叮既???

    回覆刪除
  5. 小豬碧碧 : 不過我覺得細粒草菇會好味d呀!!! kinki : 豆腐會出水,整出黎冇咁好味~可以幫佢"汆水",不過叮叮佢方便好多!! 我整過 豆腐芝士蛋糕 ,因為出唔夠水而失敗咗呢~

    回覆刪除
  6. 大蚊: 我都有整過草菇豆腐,我都係用軟豆腐,其實煮完都係唔係咁完整呢 ,同埋我係會落多少少汁伴住嚟食,因為豆腐較為淡口,多少少汁好味d呢

    回覆刪除
  7. 似"牛丸"多過似"草菇

    回覆刪除
  8. 讀ten2咁古怪? 我查 粵音韻彙 讀穿( c yun 1 ) 烹飪術語大字典係咩黎架?

    回覆刪除
  9. 何師奶 : 明白! 即係我都冇用錯! 我都有落汁呀~可能少得滯睇唔到! Jenny Wong : 係喎! 真係似牛丸多d! 蠍 : 我再查過~唔知呢個係咪原本出處: 烹飪術語大字典 咁其實係咪即係"飛水"呢???

    回覆刪除
  10. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年8月9日 下午6:43

    明白晒

    回覆刪除
  11. 我蝦子餅經過, 見到幅相都話係唔係牛丸, 我話係草菇, 佢笑住走咗。 你連字典都出動, 真係唔該晒, 我通常都係講得出, 但就唔記得點寫, 真慚愧

    回覆刪除
  12. 靚靚煮飯婆 : 好搞笑~~~其實我都未食過咁大粒"巨菇"~ 你咁講,我諗起嗰d"素食扮肉"嗰d餸~什麼素鴨~素叉燒~~~哈哈~ 因為唔知點解要飛水嘛~咪去查吓囉!!!

    回覆刪除
  13. 一般廣東字音都會去 粵音韻彙 度查, 唔知係咪有個別烹飪專業讀音, 同埋 烹飪術語大字典認受性高唔高 意思其實即係飛水, 亦聽過人讀穿水

    回覆刪除
  14. 蠍 : 明白喇蠍老師!

    回覆刪除
  15. 我以為係饅頭呀!!! 咁大粒既

    回覆刪除
  16. bluebluegirl : 哈哈~好搞笑~唔係"拳頭咁大"而係"饅頭咁大"~~~~~!

    回覆刪除
  17. d草菇界咗十字好似牛丸呀

    回覆刪除
  18. 為食史路比 : 人人都話佢似牛丸呀吓~~~

    回覆刪除