2007年8月15日 星期三

瑤柱粉絲蒸水蛋

 


 


今次用咗錫紙蓋住個碟,依足指示焗10 分鐘,又蝦碌啦! 倒咗蛋漿先發覺冇溝水! 拿拿淋倒番個漿出黎又溝過水......



引致到兩個嚴重失敗嘅後果:
1. 瑤柱分佈唔均勻, 令部分蛋過淡, 部份過咸!
2. 水太多, 蛋不能完全凝固! 一撻撻咁!
仲有呀, d 粉絲我一開三,都唔係做得太好,一"畢"起d蛋嘅時候佢地玩"藕斷絲連"! d 蛋又唔係好凝固,突顯o左個失敗程度...
得個樣係幾滑, 味道完全失敗呀!

精美食譜, 各位唔好好似我咁蝦碌呀!




食譜來自: 何師奶
p.s.我上次蒸嘅水蛋好味好多~蒸水蛋

31 則留言:

  1. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年8月15日 凌晨12:29

    有水蛋食,我要加蒸魚鼓油!唔該

    回覆刪除
  2. 我剛發現你的網,太開心了~ 因我係唔識煮又想煮的人 我有個問題... 蒸野是咪用 wok ga? 因我家只有一個 frying pan (冇蓋) 同一個煮麵的煲,咁是否是但一個 wok 就 ok?

    回覆刪除
  3. 我都喜歡那味, 我愛水蛋都愛瑤柱亦愛粉絲~~

    回覆刪除
  4. Cathy §§ 啡 §§~~caffecaffe~~ : heehee~ 下次我會整好 d 報答你呢個忠實 fans!!!   Wai : 歡迎你呀 ! 多 d 上黎玩啦 ~ 每日都有 d ”新 手菜 ”post 上黎架 ! 我未試過用 pan/ 或鑊去蒸,不過照道理,如果你個器具夠深放得到蒸架同個碟,又有蓋就應該 ok 啦 !   細個做女童軍嘅時候要煮嘢食,咁就揀最易嘅蒸水蛋 ~ 點知又蝦碌 … 我用咗個湯碗去蒸,咁就梗係唔熟啦 ! 要用平底嘅碟,咁都諗唔通 ~ 好搞笑 !   咖啡甜心 : 確實呢個蛋真係唔多夠味 ~ 要加多 d 豉油先得 ! ( 要唔要整熱佢定係就咁倒落去 ???)  

    回覆刪除
  5. 哇~1份蛋+4份水? 我之前聽人講係用蛋殼量1:1, 又聽過2隻蛋+唔知半杯定1杯水, 或者可以加多少少, 不過去到1:4好似多左d

    回覆刪除
  6. 蠍 : 係喎~我 上次 蒸水蛋都係1:1.....唔知點解我次次整完嘢食再整第2次就出事....整得差過第一次好多...太自滿???

    回覆刪除
  7. 大蚊~Hello!我今晚會試煮你教既"豆角炒蛋"and"菠蘿雞塊"呀!希望我煮得ok啦!

    回覆刪除
  8. coco & bebe媽咪 : 加油呀!!! 知道blog友會煮我介紹嘅菜式真係開心,仲要一次整2款~超開心呀!!!!

    回覆刪除
  9. 我會加清雞湯 & 瘦肉調味, 咁就唔洗加鹽, 同埋會好味 d 囉

    回覆刪除
  10. bluebluegirl : 清雞湯ok喎~我睇過d食譜話肉碎蒸水蛋好難控制,因為肉冇蛋咁快熟呢!!

    回覆刪除
  11. 大蚊~我煮左"豆角炒蛋"and"菠蘿雞塊"喇!我老公話好味有新意呀! come My Blog睇睇丫!

    回覆刪除
  12. coco & bebe媽咪 : E? 我啱啱上過黎留咗言俾你都見唔到個post....莫非發雞盲??

    回覆刪除
  13. 我今日都蒸咗水蛋呀! 等我下次都試下用粉絲, 瑤柱先。

    回覆刪除
  14. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年8月16日 凌晨1:10

    入來睇下我第一次整"木糠布丁

    回覆刪除
  15. 這個我很喜歡,蒸水蛋很講究「火路」及「時間」,你的很好啊 !

    回覆刪除
  16. 靚靚煮飯婆 : 仲可以加XO醬添架!!! 咖啡甜心 : 好! 等我過黎試試你的手勢!! 歷奇 : 好看不好吃呢~~~~~我會俾心機研究蒸水蛋的竅門!!

    回覆刪除
  17. 我都會架~以前成日覺得一日裡面畫既第一幅公仔最靚

    回覆刪除
  18. 蠍 : 所以我煮餸唔可以重覆唔可以重覆唔可以重覆 …………>.<

    回覆刪除
  19. 個樣的確幾得! 但和我說一樣: 味道並不是睇出來的 但點解要加鍚紙ge?? 繼續努力la.總好過我第一次蒸蛋變咗塊碗布

    回覆刪除
  20. 我都試過蒸日式蛋唔記得架水....haha 又試過蒸嗰陣先發現屋企冇雞粉,用咗味精,結果....好難食....kaka

    回覆刪除
  21. 小豬碧碧 : 我都唔知點解 ~ 媽媽用開就係用個碟蓋住 ~ 原理應該差不多 ?? 碗布 ?? 即係月球面 ????   +2簡單就是快樂 : 真係好易唔記得加水架 ! 原來唔可以加味精 ~ 等我記住先 !

    回覆刪除
  22. HI!你好、我對蒸野都好在行架! 個水蛋D味又淡又咸!其實你可以把瑤柱的水輕輕的渣(樂)去和要蒸蛋的水裡面這樣做就會味道一樣啦! 還有其實用保鮮紙包住個水蛋來蒸會好過用錫紙架!因為錫紙又睇唔到個蛋凝固未用保鮮紙可以睇到個蛋得未還不會漏氣呢! 還有 肉碎蒸水蛋的肉碎我是用水泡一泡的!不是生蒸架!

    回覆刪除
  23. 大蚊:對唔住呀~今云"線"咗你呢,蝦碌o既唔係你,係我呢,皆因平時我落水份量係斷估冇辛苦,我係用個兜裝住d蛋,打勻後,求其開行個水喉就咁加水落去,所以打出嚟個食譜咪有出入囉,我諗都係穩陣d,我將個食譜改番佢做1:2好d喇~ 真係超級對你唔住呢,我而家好鬼c內疚呀 ~~ 大蚊,你食唔食辣呢? 如果食,等我整番樽秘製辣椒油比你補番數 ,你o係邊樹番工呢,我可以嚟同你食個 lunch都得呢,等我個大囡開學後我拿比你喇

    回覆刪除
  24. 車神再現!盲仔出場! : 你好!!車神??莫非你係"唔唱K"?? (唔好意思~中電視毒太深!!!) 你又確係幾有心得喎! 我開頭唔敢用保鮮紙,驚d賿唔可以太熱~~~係咪好白痴???

    回覆刪除
  25. 何師奶 : 你唔好太自責呀!!! 我自己都有責任架! 我都係亂咁黎撈水先搞到咁! 我喺尖沙咀返工架! 等你得閒再約啦! 先謝過妳呀~~~

    回覆刪除
  26. 我用微波爐保鮮紙包住再放落飯煲蒸...咁就唔驚蒸氣會滴落 d 蛋度, 又唔驚會蒸得耐會太老, 乾手淨腳! 好得架, 你試下丫

    回覆刪除
  27. bluebluegirl : 我想問~你同時間有冇煮緊飯架??咩時間落碟蛋落去??蒸幾耐??

    回覆刪除
  28. d 粉絲好索水架, 我鐘意虾米蒸水蛋多d 用微波爐保鮮紙包 , 等我下次都試下先

    回覆刪除
  29. 轉完又轉 : 我媽媽用鮮奶蒸~超正呀!

    回覆刪除
  30. 蘇絲黃教蒸旦口訣:1,4,7 1包雞湯, 4隻雞旦, 蒸7分鐘 我同事試過超滑~~~ 我蒸就用鍚紙封面, 原理同微波爐保鮮紙一樣~~~

    回覆刪除
  31. 珍妮 : 即係呢...2個人份量係咪可以減半??

    回覆刪除