2007年8月10日 星期五

蜜汁雞堡

 

 

繼蜜糖雞翼同檸蜜四季豆後另一蜜糖菜式!

用咗雞脾肉, 當然滑啦!甜甜地送飯幾好味!
不過我覺得個汁好似深色咗d, 但個譜係話要落老抽架!

精美食譜:-


譜來自:
 菊譜.Cook-Blog

37 則留言:

  1. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年8月10日 上午8:49

    乜咁甜蜜蜜呀

    回覆刪除
  2. 咖啡甜心 : 我鍾意食甜嘢多過咸嘢 ~~~

    回覆刪除
  3. 這款餸都好容易的。 等我又試下先。

    回覆刪除
  4. 小矮人 : 試咗話我知味道如何喎!!!

    回覆刪除
  5. 又真係深色左小小wor !! 一茶匙無理由咁既架...你係唔係落左一湯匙呀!?

    回覆刪除
  6. 甜甜蜜耶! 你 honey 好番喇? 等我試下加 d 酸味先, 夏天岩食麻

    回覆刪除
  7. Mm&Jj : 我次次用親生抽就會深色過頭~莫非我用嘅係超濃縮生抽??? bluebluegirl : 我問佢點,佢話冇乜嘢咪整呢個囉! 食咗都冇事...我成日覺得呢d0係腸胃炎啦~都唔似係會咁樣嘅~~~

    回覆刪除
  8. 真係好深色wor!! 好似鹵水...

    回覆刪除
  9. Stweetcat : 直頭就係豉油雞咁嘅樣~~~ 8號風球喇~~yeah~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  10. 會唔會係影相出嚟, 有色差呀!

    回覆刪除

  11. 靚靚煮飯婆 : 都唔係呀~食嗰時已經係咁深色~~~

    回覆刪除
  12. 成日都疴唔瘦就奇嚕 @@

    回覆刪除
  13.   你好!原來你大蚊也喜歡煮食!我會有空再來坐坐的!

    回覆刪除
  14. 大蚊 : 謝謝妳的到訪呀!!!

    回覆刪除
  15.  bluebluegirl : 佢話成日食我煮d嘢先會咁瘦...(<--姓賴...)

    回覆刪除
  16. 顏色上有點像卥水汁 。

    回覆刪除
  17. 謝謝你的到訪,你的食譜好精美啊~ 真係心機之作啊~ 謝謝你的分享!!!

    回覆刪除

  18. 嘉莉堡主 : 謝謝妳的讚賞! 得閒多d上黎啦!
     
    歷奇 : 好耐之前我都整過卥水雞翼,仲有紅腸同雞蛋添,好惹味!!!

    回覆刪除
  19. 我是一個學生~~我做左份問卷呀...唔知大家可唔可以幫下我做呢??好快架炸~~
    報答就係一句 "謝謝!"
    不過要請佢地留意第第10題
    (如choose中醫就去第11題,如是選西醫就到第12題) http://www.my3q.com/home2/174/chowsintung/62081 .phtml
    也希望你能比你的好朋友幫下我做呀...唔該!!(做好係你的父母、親戚幫我做問卷~~因為呢份問卷調查主要係中年人士~不過青少年都重要的)thx!!!

    回覆刪除
  20. 大蚊:想問問你係咪用珠江老抽呢?

    回覆刪除
  21. 何師奶 : 我check過~我係用"品珍"牌架~~~~(唔識呢個牌子呢~~~)

    回覆刪除
  22. 為食史路比 : 幾好味架~~試吓~~

    回覆刪除
  23. D餸好好味!我無得食添

    回覆刪除
  24. 貓女人tha tha(=^ ^=) : 請你食喇!!!!

    回覆刪除
  25. 咁會唔會似瑞士汁呢?

    回覆刪除
  26. 小豬碧碧 : 瑞士汁係甜中帶咸嘅~因為有D八角嗰類香料~ 呢個蜜汁就係甜中帶甜嘅!好SWEERT架!!

    回覆刪除
  27. 初初睇個名以為係一塊塊的雞肉漢堡呢!蜜糖和雞肉咁夾,一定食唔停口

    回覆刪除
  28. 為食mui : 成日玩蜜糖,而家唔駛出去BBQ喇~heehee

    回覆刪除
  29. 嘻, 我都有呢套杯碟, 好有紀念價值, 係多年前一個同事用百佳印花換多左一套比我

    回覆刪除
  30. 轉完又轉 : 我睇過好多 blogger 嘅杯杯碟碟都熟口熟面 ~ 除咗超市出品,仲有經典嘅 ” 百蘭氏雞精杯碟 ” 呀 !!! 你有冇呀 ??

    回覆刪除
  31. 哈哈哈....咁抵死, 我同你

    回覆刪除
  32. 你知嗎,我很喜歡吃雞的~~

    回覆刪除
  33. Cathy §§啡§§~~caffecaffe~~ : 我都喜歡呢~~而且感覺上較豬牛健康! 相信你都會喜歡食雞翼吧??有時諗唔到煮乜,雞翼就至簡單快捷! 正呀!!

    回覆刪除
  34. ” 百蘭氏雞精杯碟 ” , 未見過喎,  整張相黎睇下呀

    回覆刪除
  35. 轉完又轉 :  你要等等啊!!!影完相再俾你睇!

    回覆刪除