2007年8月23日 星期四

梅菜炆排骨

 



正呀呢味!
排骨炆得好淋, 梅菜亦好惹味 配搭不錯!
原來梅菜除咗蒸肉餅,仲可以用黎炆排骨,仲好惹味添呀!
記住要用甜梅菜喎!送飯好正呀!
精美食譜:-



食譜來自:
Stweetcat

14 則留言:

  1. 整得唔錯wor~煮咗呢味嘢, 唔覺唔覺...會食多咗飯

    回覆刪除
  2. Stweetcat : 食多成碗飯都得呀!!!!我都發覺~自己煮食剩嘅嘢會少d架! 迫自己係咁食呢!!!

    回覆刪除
  3. 呢個我都好鍾意!真係會食多碗飯!

    回覆刪除
  4. 梅菜用嚟撈飯, 正呀! 我整咗個肉丸, 你過嚟睇下呀!

    回覆刪除
  5. 靚賣相加靚描述,很想吃啊 !

    回覆刪除
  6. Natalie : 一個平易近人嘅菜式~大人細路都啱食! 靚靚煮飯婆 : 梅菜真係好好味~不過係咪唔好食太多??好似係"醃製"嘅食物噃~~~我會過黎架!! 歷奇 : 多謝你嘅長期支持!

    回覆刪除
  7. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年8月24日 上午8:56

    我都有炆過,係用來送白粥

    回覆刪除
  8. 我都想試下呀!!你估唔落好蔥頭得唔得?

    回覆刪除
  9. Good!睇落好惹味呢,梅菜炆五花腩我就試過,但炆排骨就未試過呢,真係好香好餸得飯呢

    回覆刪除

  10. 咖啡甜心 : 送白粥都good喎~清清地食多幾舊都得!


    小豬碧碧 : 我諗轉蒜頭都得喎! 原譜Stweetcat都冇加,冇問題呀! 都係爆香佢啫!!
     

    何師奶 : 五芯腩 我未煮過呀! 係咪比排骨會肥d架呢??

    回覆刪除
  11. 蠍 : 扣肉太肥喇!!!!!

    回覆刪除
  12. 我昨晚整了, 好好味的, 老公都說好味, 太開心了。

    回覆刪除
  13. 小矮人 : 恭喜恭喜! 我煮餐餐餸都問我男友好唔好食~佢次次都要答好食.....哈哈~不過睇有冇淨餸都大概會知嘅!

    回覆刪除