2007年8月8日 星期三

香蒜雞絲意粉

 


患上腸胃炎的白老鼠(正在康復中)點名要食,咁就做嘢啦!!
上次香蒜肉絲意粉超成功,今次又可唔可以再下一城呢??

答案係"NO"!!! 點解唔可以整番一樣咁好味呢?? 食嘅時候好懷疑,後尾整番個精美食譜嘅時候終於知道乜事: 我用咗d蒜蓉黎爆香雞絲,正確做法應該係用黎炒意粉!!! 所以我個意粉咪唔夠"香蒜味"囉!!

精美食譜 (做法已更正):-
 

食譜改篇自: 蠍蠍食譜

25 則留言:

  1. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年8月8日 上午8:34

    邊個係白老鼠 患上腸胃炎 要食D好清淡既野,呢碟 香蒜肉絲意粉 我岩

    回覆刪除
  2. 咖啡甜心 : 咪就係我男友囉~你可以睇番 士多啤梨乳酪雪糕 呢一篇就知發生乜事架喇!

    回覆刪除
  3. 乜仲未好番咩! 會唔會乾咗d呢? 多番d汁又點睇呢?

    回覆刪除
  4. 靚靚煮飯婆 : 佢 又 腸胃炎呀! 身子弱....因為壓力大啩??我好擔心佢! 成日食完嘢一陣就話"好辛苦" ,都唔知乜事!醫生就話係腸胃炎... 呢個意粉應該係冇汁架! 佢同pizza hut個 香蒜肉絲意粉係一樣味架! 連"雜豆走粟米"都係跟佢呢!!!

    回覆刪除
  5. 又幾虛喎!! 肚仔痛好辛苦啫!!!

    回覆刪除
  6. bluebluegirl : 解決唔到架...佢返工辛苦...捱....

    回覆刪除
  7. 又出事? 第二次呀??? 我唸如果我隻白老鼠再腸胃炎可能以後都唔食我整既野><

    回覆刪除
  8. 腸胃炎真係好辛苦ka!! 食咗d嘜搞成咁???

    回覆刪除
  9. 蠍 & Stweetcat : 唉...都幾肯定唔關我事...係佢返工太辛苦囉...壓力大呀...

    回覆刪除
  10. 沒有汁,好像很乾的 。

    回覆刪除
  11. 有你呢個 24 孝女友, 捱都值得喇

    回覆刪除
  12. bluebluegirl : 噢,佢有時都埋怨我迫佢食我煮嘅飯咁...扮晒慘~~~ 我唔知佢覺唔覺得我係廿四孝喎~~~~ 歷奇 : 係呀! 個麵係乾架! 同pizza hut嗰個一樣!

    回覆刪除
  13. 你都好有心機喎 係咪要勁落蒜粉先得架

    回覆刪除
  14. ★★HELEN★★ : 根據我上次嘅成功記錄,我冇落蒜粉,而係用蒜鹽,只要落多d蒜蓉就得架喇!!!

    回覆刪除
  15. 我最鍾意食"hut hut hut"嘅呢個意粉ga 希望我都可以整到la

    回覆刪除
  16. 小豬碧碧 : 你得架! 真係好易整! 記住最後炒意粉先落大量蒜蓉炒就ok!

    回覆刪除
  17. 佢係咪好瘦架?

    回覆刪除
  18. bluebluegirl : 偏瘦啦~但又未去到"火柴"嗰隻! 179cm 大約14x磅~

    回覆刪除
  19. 嘩! 我 honey 都係 5' 7~8" 得 110~115 磅咋....過瘦耶

    回覆刪除
  20. bluebluegirl : 我想谷肥d佢喎~有冇好嘅食譜介紹??? 不過又唔可以谷肥我自己喎!!!

    回覆刪除
  21. 我覺得呀"白"生唔瘦, 您又唔肥囉 其實唔使谷肥喳~~~~ 但係如果您真係想谷肥 咁咪煮多d佢鍾意食既又買多d份量or煮多幾款 次次都迫佢幫手清晒, 就慢慢會肥lu~~

    回覆刪除
  22. 珍妮 : 你唔好睇佢個頸咁大以為佢有D份量....哈哈~ 佢冇乜特別鍾意食...豆腐煲囉...食唔肥人架喎~~~ 食唔晒只會係我清晒~佢會停手跟住行開~~~!

    回覆刪除
  23. 賣相好好呀~~有紅有綠,色水好靚呢!

    回覆刪除
  24. 為食mui : d人成日用三色椒炒餸,道理都係一樣,整色整水靚d嘛~不過我唔太鍾意食三色椒,雜豆就ok,急凍嘢,唔駛成日買呢~~~

    回覆刪除
  25. 發現左你個 blog ~ 好開心呀.... 我自己好中意食意粉, 都中意煮tim.. 但無奈成屋都係得我一個中意 T-T
    多謝你既食譜呀~~~yeah
    [版主回覆03/15/2012 22:46:45]nice to meet you! 記得like 埋我個facebook page 做埋fans呀!!!
    加油煮多d! 煮食是一種分享,人人都鍾意食嘢,只要用心,你身邊的人一定會欣賞你的廚藝!

    回覆刪除