2007年8月27日 星期一

五香肉丁炒烏冬

 


今次唔係腳踏烏冬,係普通即食烏冬咋!

一個人喺屋企最常食呢個炒烏冬~只因方便簡單,又唔駛落街買材料!
我都唔算係最懶o丫! 最懶嗰d 已經煮咗杯麵食喇~~~
煮熟烏冬炒乾佢,落肉丁、鼓油、雞粉調味,最後加隻蛋就ok!
至鍾意炒到微焦,d 烏冬焦好好食架!
辣唔辣自己控制啦! 落辣椒豉油仲惹味!

簡單精美食譜:-



食譜來自: 大蚊

19 則留言:

  1. 好衰架! 朝早流流搞 d 咁既野....好肚餓呀))))))

    回覆刪除
  2. bluebluegirl : 我而家都食緊早餐~好健康嘅蘋果一大個~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  3. 我一定係最懶那個la. 一個人求其食杯麵或外賣ga 咋 咁你幾時約我一齊踩烏冬先

    回覆刪除
  4. 我好鐘意食五香肉丁米架 又無諗過用黎炒喎 我真係要試下先得 可以炒黎帶飯 真係一流

    回覆刪除
  5. 小豬碧碧 : 食太多街外嘢冇益呀(雖然呢個都唔見得清淡!) 呢排好忙呀~~~要遲一點啊~等我! Mm&Jj : 米粉呢d肉丁浸晒湯冇晒味呀! 呢個夠原汁原味! 真係好鬼正! 我食咗幾年都不離不棄呀!!!

    回覆刪除
  6. 我好鍾意食炒烏冬及五香肉丁麵, 你今次呢個配搭, 啱晒我。

    回覆刪除
  7. 靚靚煮飯婆 : HEEHEE~~咁你都試吓啦~!好正架!!!

    回覆刪除
  8. 調味可以唔用 wor~  平時我愛用"炒三絲"~

    回覆刪除
  9. Wai : 調唔調味睇心情~哈哈~有時都會落吓雞粉咁~

    回覆刪除
  10. 呢個一定好好味~~~

    回覆刪除
  11. cathy§§啡§§ ~~caffelattelatte~~ :  好惹味架!

    回覆刪除
  12. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年8月28日 上午8:42

    簡單易整又惹味,不如妳嘗試"五香肉丁炒蛋"

    回覆刪除
  13. ※※※PUCCA※※※2007年8月28日 上午9:01

    我有時都會用罐頭食物炒麵,方便快脆又唔使調味

    回覆刪除
  14. 咖啡甜心 : 都好喎~不過唔可以用成罐~會好辣! FUNPUCCA : 呢期我想試煲雪菜肉絲米,搵日試吓先! ★★HELEN★★ : 做乜你日日都咁happy嘅? 我今日牙痛,唔太happy呀!!!

    回覆刪除
  15. 哈! 我飲一盒奶咋都係

    回覆刪除
  16. bluebluegirl : 唔怪得之你咁健美啦!  我早餐先飲奶~~~~

    回覆刪除
  17. 用罐頭炒野都仲要調味架?

    回覆刪除

  18. 蠍 : 落少少都要~可能係我鍾意食濃味d!

    回覆刪除