2007年8月24日 星期五

蜜桃青瓜炒蝦仁

 


想煮呢個送想咗好耐,想咗差唔多成2 個月,籌備咗好耐呢!
主要係搵唔到"泰式辣醬" 呀, 連citisuper 都睇埋...得d"甜雞醬", 冇"泰式辣醬"喎! 最後決定去老麥拎咗幾包!
買蜜桃,原譜用罐頭桃(橙色嗰d),我喺街市見到有"新鮮水蜜桃" (蜜桃成熟時!!),4 蚊個, 即買! 睇吓蜜桃妹妹幾可愛:-
 


唔係太識處埋個桃, 原來粒核好大, 切開裡面係深粉紅色架! 睇吓幾靚! (好似魚生~~~)
 


就因為呢一抹粉紅色,個餸即刻變得好fancy呢!
蝦係十蚊兜剝埋殼嗰d,見咁細隻諗住唔挑腸......但都係忍唔住,清晒d 腸先落鑊,d腸好長好污糟呢! (以後食白焯蝦都有d戒心!)
剝腸太入神,唔記得幫d 蝦飛水先......到炒嗰時不斷出水先記得! 失敗!
基本上好易煮,炒埋一碟就ok!,蜜桃亦冇想像中咁易爛,可以好完整咁上碟呢!
味道好正,個醬當然好惹味啦!蜜桃甜到漏,新鮮嘅味道寧舍正!惟一要挑剔係d 蝦太細粒,下次唔應該用"10蚊兜" 黎炒!
襯番fancy食譜:-
 


食譜來自: agnes capsule

23 則留言:

  1. 哈哈哈~~~甜雞醬咪即係 泰式辣醬囉!!!!!同一樣野黎架炸!~!~!~! 你每一日既食譜都整得好靚~好有心機呀你!!

    回覆刪除

  2. .亞嘉. : 噢~又蠢了~~~~~~
    謝謝妳的讚賞,最緊要你地睇得開心!

    回覆刪除
  3. 咁次d相真係好靚靚, 個桃好cute ar

    回覆刪除
  4. 呢排D桃真係好正 又甜又好食 不過我個人唔鐘意用水果煮餸

    回覆刪除
  5. 其實雞醬同泰式辣醬係同一樣野喎!! 明明普通超市就有la .你仲話籌備好耐. haha

    回覆刪除
  6. 好新鮮呀! 夏天最啱加d生果係d餸菜一併炒。 泰式辣醬 = 雞醬

    回覆刪除
  7. 好好心機呀 ,哈哈~連老麥泰式醬都比你諗到,真掂 講開我都有樽泰式醬放咗o係醬料柜"吽緊菇",都唔知過期未,一陣走去睇睇先

    回覆刪除
  8. 你留意下一些雜貨店,是 for 菲/泰的人,好多他們的家鄉貸. 九龍城有好多,登籠街我又見過~

    回覆刪除
  9. 老麥泰式醬攞多幾包要加錢架喎, 昨日都買左蜜桃, 生生地, 一於試下學你咁煮法先  我都無泰式醬, 或者用其它醬

    回覆刪除
  10. 仲拌晒碟喎....good 呀! 又得喎! 去老麥攞又快又慳!!!

    回覆刪除
  11. Stweetcat : 個桃睇見都想咬佢一啖呀!! Mm&Jj : 我鍾意食d酸酸甜甜嘅餸,又喜歡用d騎呢食材~所以就整咗呢味餸! 小豬碧碧 : 個醬又冇得試味~都唔舍係同一隻呢~~~ 靚靚煮飯婆 : "泰式辣醬 = 雞醬" 睇黎係常識,人人都知~係我唔知...(又諗起" 火腩事件 "...) 何師奶 : 呢條橋係原譜教架呢~其實如果諗住只係煮一次試吓,不妨去老麥,唔好浪費...哈哈 Wai : 謝謝tips!~~~你都有教我嘢呢~~~~好鬼互動! 轉完又轉 : 我分2次攞架! 冇咁樣衰!不過我發覺佢有大細兩隻包裝架! bluebluegirl : 擺法都係抄原譜~真係超級A貨~哈~

    回覆刪除
  12. 單看賣相值 ~ 80分 你一定花了時間用心去做 , 遠看真係好似魚生 .

    回覆刪除
  13.  ♡ღ♡ 茜姐 ♡ღ♡ : 多謝妳俾咁高分我呀!!!!孚特開心!!!

    回覆刪除
  14. 唔係一般用罐頭既咩? 好似煮送o個D見開係橙色~唔知食落有咩唔同呢?

    回覆刪除
  15. 蠍 : 用新鮮嘅感覺健康D! 味道都好D,起碼食起上黎覺得甜,都知道唔係因為浸咗糖水~~~ 仲要平過罐頭添!推介呀!

    回覆刪除
  16. 呀爸話唔好買d好平既魚蝦蟹喎 原因唔記得左, 但係話食得多會唔好.....

    回覆刪除
  17. 珍妮 : 品質唔好???我昨日踩單車,見到城門河有人喺度"游水",睇吓咩事啦....嘩...佢原來喺度捉魚! 好得人驚呀! 邊個會食呀???!!

    回覆刪除
  18. 嘻, 我抄左你個茄汁大蝦食譜整左啦, 好得呀 翻版埋呢個蜜桃菜式, 不過 整出個 b 貨咋, 整唔到你咁靚, 無你咁有心機

    回覆刪除
  19. 轉完又轉 : 過咗你嗰邊喇! 好好味呀! 次次有blog友煮我推介嘅餸菜~我都好鬼死開心!!

    回覆刪除
  20. 我都係用呢種蜜桃, 在百佳買的, 我果 d 生生地, 唔係好甜, 又乾水, 所以用黎炒餸好d, 你切得咁薄係咁以兜下就得囉, 不過我切得厚, 要炒多幾下, 炒到d 汁都幾乎乾晒, 味道 ok, 賣相麻麻咯

    回覆刪除
  21. 轉完又轉 : 我專登揀個熟嘅黎買架! 我覺得街市d生果靚過超市好多! 仲多好多款添呀!

    回覆刪除
  22. 很高興你引用我的blog~^__^V 用新鮮蜜桃粉紅色咁好靚呀~ 個steps仲好詳細呢~~  

    回覆刪除
  23. agnes。 : 交流交流嘛!! 你都要煮多d嘢食俾我"抄考"喎~哈哈~
     

    回覆刪除