2007年8月22日 星期三

豆腐芝士蛋糕

 


 
 "旋風餅模"第二擊!挑戰曾經失敗過嘅豆腐cheese cake,事前準備功夫絕不馬虎!
用嘅係百福蒸煮豆腐,先拖水,再放喺碟出水,又用紙巾吸晒豆腐上面嘅水份先放落cream cheese攪, 成功咗喇!

甩模亦不錯,起碼見番個邊, 冇溶到~~~不過部分圍邊有參差情況,要著手改善!
一向喜歡清簡裝飾,又舖滿生果的話有點too much,簡單放d 朱古力上去, 搞掂!
另一角度睇睇:-

我覺得幾好味呀! 味道有d似維他奶呢~~~
我都知用豆腐花整先係最好味,不過有失敗陰影,都係用d比較safe嘅材料會好d!
請咗同事食,冇乜人認到係豆腐味,少部份唔係太接受到咁"特別"嘅口味,有一位食咗一啖就冇食...唔捧場呀!!
好開心今次成功咗,我未試過整嘢食第2次好過第1次架!!!叻叻!!!

食譜來自:
leisure cat
上次個失敗次作: 豆腐芝士蛋糕

37 則留言:

  1. ※※※PUCCA※※※2007年8月22日 上午9:59

    今次脫模脫得非常靚

    回覆刪除
  2. 有時太多的裝飾反而會搶哂鏡!!! 我好LIKE你呢個朱古力裝飾 簡簡單單

    回覆刪除
  3. 我都好鍾意食豆腐芝士餅的, 我見呢個食譜好多都加入椰果。 我早2天整咗菠蘿芝士餅, 想都無想過佢哋原來咁夾的。你下次試下。

    回覆刪除
  4. FUNPUCCA : yeah~好鬼開心! 希望下次都咁生性,都甩到咁靚就好喇! Mm&Jj : 最重要係唔駛我調朱古力漿~快好多!!我仲未掌握到調朱古力漿方法,時得時唔得~~~ 靚靚煮飯婆 : 椰果我上次試過~令到個餅好難切開~散晒呀! 或者下次可以加一層jelly果凍~~正呀!!! 菠羅芝士ok喎! 但係咪唔可以用新鮮菠羅,而要用罐頭菠羅??會唔凝固???

    回覆刪除
  5. 因セ~~~你セ都識整架....... 整得好靚呀

    回覆刪除
  6. 我凝固到, 可能做法唔同啩! 不如你嚟我度比d意見我呀!

    回覆刪除
  7. ★★HELEN★★ : 咁又唔係~~~我只係整過cheese cake 同mousse cake咋! 因為冇焗爐呀!!! 好想好想試整雪芳蛋糕~~~見到blog友們整得好靚呢!!! 靚靚煮飯婆 : 當然冇問題啦! 等我過黎先!!

    回覆刪除
  8. 好靚呀..好有心機呀...豆腐味既芝士餅唔係度度都有得食ga~好想試下~

    回覆刪除
  9. 今次甩得靚咗. 但係咪因為膠模的原固呢.好似用番 平時的"鋼" 模會甩得靚d 我都試過整豆腐芝士蛋糕. 食譜和你的差不多. 應該原本係同一個 但我男友的同事超愛吃.次次見到我都話想食. 你可以睇睇 http://hk.myblog.yahoo.com/pikpik-pigpig/article?mid=656&fid=14

    回覆刪除
  10. Crystal ๑•ิ.•ั๑ Melon : hello! 謝謝你呀! 我鍾意整d特別味道嘅蛋糕~出街冇得賣,咁食嘅人會難忘d嘛! 小豬碧碧 : 今次比起上次算係甩得靚咗~平時我用開活動模,真係易好多! 我同你個譜一樣啦! 只係冇加椰果!

    回覆刪除
  11. 脫得好靚呀~~ d洞洞ge話,o係雪之前dun下佢睇下仲有無洞就會靚d唎~~

    回覆刪除
  12. 小鈺 : 我一入模之後就發覺d洞洞喇...應該係個漿杰咗d,唔夠幼細~咁咪賣唔晒個梗囉!

    回覆刪除
  13. 個邊整得好靚~~個蛋糕唔使焗嗎??

    回覆刪除
  14. Cathy §§啡§§~~caffecaffe~~ : 凍餅((cheese cake/ mousse)唔駛焗架! 而塊清蛋糕就係喺超市買嘅~好方便!

    回覆刪除
  15. 個裝飾幾個喎, 同個蛋糕好襯呀

    回覆刪除
  16. 大楷B媽媽 : THANKS! 呢隻朱古力瓣真係好好用呢~~~

    回覆刪除
  17. 我想問點拖水呀?? 有冇試過用豆腐花呀?? 唔係就咁隔哂d 水.. 再拎紙巾印乾就得既呢咩??

    回覆刪除
  18. 傻瓜子 : 你好! 拖水我係先煲滾水,效豆腐落去,等佢再滾起撈番上黎~ 平時我煮豆腐菜式就冇咁煩~只係將一磚街市買番黎嘅豆腐叮一分鐘都得架! 其實百福豆腐d人話唔駛出水,不過我上次失敗咗好驚~先搞到咁複雜啦! 豆腐花我未試過~溶溶爛爛咁我怕handle唔到呀!!

    回覆刪除
  19. 個旋風餅模好得喎~~貴唔貴?

    回覆刪除
  20. 流口水啦 , 失禮晒 .

    回覆刪除
  21. 豆腐味,我喜歡 。他/她們認不出是豆腐味,這是否表示需要一些特別的調味素材才行呢?

    回覆刪除
  22. 吳家吾居 : 16大圓!!一d都唔貴~詳細介紹你可以睇番呢度: 膠質慕絲模 Colloid Ring

    綠蛙 : 唔駛流口水~請你食一件啦!
    歷奇 : 食材鋪並沒有"豆腐香油"賣呢~~不過我睇過d blog友comment,好似用 百福豆腐 整就會有豆香~ 普通豆腐 就有豆味~最正應該用 豆腐花 ! ~~亦有人提議加 豆漿 ,但未證實得唔得呢!!

    回覆刪除
  23. 我今日都見到你呢個餅模呀,不過要58蚊所以冇買呀,你喺邊買架?仲有我想問吓咩叫"拖水"呀?thx^^

    回覆刪除
  24. +2簡單就是快樂 : 買模詳情: 請click--> : 呢度 至於拖水,我在樓下回應了 傻瓜子 ,看看明不明白?

    回覆刪除
  25. 咁仲駛唔駛印番乾d 豆腐嫁??

    回覆刪除
  26. 個譜真係愈睇愈吸引!

    回覆刪除
  27. 升班升班, 有搞錯喇掛!!! 倒完材料入模, "登登" 佢會唔會冇咁多汽泡 loan loan 呢

    回覆刪除

  28. 傻瓜子 : 我有咁做呀! 小心駛得萬年船 呀!!
    蠍 : thanks~~~蛋糕譜唔易整~因為多steps,黎黎去去又只係影住一碗白色嘅嘢呢~
    bluebluegirl : 好衰~又讚壞我~我個豆腐漿唔夠幼滑~登極都係咁~~~

    回覆刪除
  29. 個外型好得呀~點可以脫模咁靚?豆腐芝士我鍾意呀~

    回覆刪除

  30. 為食mui : 甩模方法可以睇番呢度: 膠質慕絲模 Colloid Ring

    回覆刪除
  31. 呢款蛋糕我都整過2次~~

    回覆刪除
  32. 蠍 : 有冇用豆花整??

    回覆刪除
  33. 你呢個模用得好出色喎!!! 係喎!!豆腐會出水,真係幾難控制呀!!我未做過...唔知會點呢???

    回覆刪除
  34. 嘩, 好正啊, 不過, 豆腐cake, 是否好易壞, 整左拿去朋友生日會, 怕唔怕會變左呢?

    回覆刪除
  35. Hallelujah @YY Cake : thanks! 你整甜品咁勁,唔會難倒你啦! 車厘厘 : 放一兩日都ok嘅~我都係用雪種一齊拎番公司,都冇問題! 最驚可能係唔知人地個雪櫃夠唔夠凍!

    回覆刪除
  36. 簡單而有心思的豆腐芝士餅,我很喜歡喔!

    回覆刪除
  37. emma kitchen : 謝謝妳的讚賞!

    回覆刪除