2007年8月1日 星期三

翠玉瓜炒魚柳


 
翠玉瓜定脆玉瓜??應該係至啱~~~

我呢個新手,連翠玉瓜係咩樣都唔知,要去菜檔問阿姐,你話搞笑唔搞笑!

幾好味,但有一兩舊翠玉瓜有d苦,何解呢??有乜解決辦法?

炒魚柳,多謝各位教路,先撲咗粉上去,咁就唔會好似上次咁變咗炒魚柳碎!



食譜: 大蚊

16 則留言:

  1. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年8月1日 上午10:12

    翠玉瓜比較涼,唔受得會暈,所以飛水時要落多D薑 (因我就係食左會暈) 所以唔敢食

    回覆刪除
  2. 今次個魚柳真係炒得靚好多呀!! 好叻呀!!!!! 我又無食過翠玉瓜會苦喎!!! 可能買得唔靚?!

    回覆刪除
  3. 我今日都唸住整魚柳, 見到你炒翠玉瓜, 等我都試下先。 你下次炒翠玉瓜試下改用蒜頭起鑊, 好味好多。

    回覆刪除
  4. 涼? 我超勁鍾意食添!!! 怪得我咁鬼虛喇! 又真係 魚柳會唔會有腥味呢? cause 我 honey 唔係好食魚耶

    回覆刪除
  5. 話時話我都唔知咩係翠玉瓜, 平時出街食就食得多, 但係平身係點既樣我就唔知喇, 有時我去街市買送都想煮架, 但係唔知係點樣, 又唔好意思問人wow, 所以咁耐都未煮過!!!

    回覆刪除
  6. 咖啡甜心 : 原來真係要飛水~仲要多d薑~~~thanks for your tips!!! Mm&Jj : 唔係太識揀~哈哈~不過係得一兩件係咁,有d奇怪! 靚靚煮飯婆 : 好呀好呀! 等你!蒜頭? 好!!! bluebluegirl : 涼有冇方法解決架??例如飲d嘢呀食d嘢呀咁?? 我諗睇番一種種魚架喎,我嗰包喺大昌買架,味道ok,雪藏住可以看門口!! 丁屎 : 我已經衝破障礙,去到街市係咁問人! 你可以話"有冇翠玉瓜呀",擺喺邊?"就得啦!! 下次影張相俾你睇!!

    回覆刪除
  7. 翠玉瓜又爽又甜,加埋魚去炒,一定很鮮味

    回覆刪除
  8. 為食mui : 我喜歡食瓜類/豆類嘅程度係菜葉類嘅10倍!!!好好味呀!!

    回覆刪除
  9. 魚柳的外形很特別 。

    回覆刪除
  10. 歷奇 : 呢個刀法就係"大蚊亂切法"~~~我唔識切呀!!!!

    回覆刪除
  11. 我諗要去把把脈先得, 呢 2 個星期成日都好倦, 朝早起身就眼 "dum dum" 咁, 係咪人地話既 "濕" 呢? 我附近好似冇大昌添....等我 search 下先得

    回覆刪除
  12. bluebluegirl : 我都有d咁嘅症狀...不過唔係"濕",而係"懶"呀!!哈哈!!!! 大昌真係唔係好多間~其實一般超市d急凍魚柳都ok!

    回覆刪除
  13. 翠肉瓜... 正呀... 爽口...

    回覆刪除
  14. 吓, 你係新手, 你簡直可以出食譜教人啦

    回覆刪除
  15. 轉完又轉 : 太過獎喇! 我真係新手黎架! "煮齡"唔夠半年! 不過我真係培養咗個興趣,只要不停練習,就會進步啦! ( 由於煮得不太好,所以仍有很 大 嘅進步空間 !!)

    回覆刪除