2007年5月1日 星期二

散水餅之 Mocha Cheese Bar

 

 

 

 


6個月嘅 training 過得好快,係時候要同而家部門嘅同事講 bye bye~~~

散水餅係必備嘅,之前整過幾個餅返公司,今次又整咩好呢???

 

其實唔想整蛋糕,因為:

(1) 拎番公司易變形

(2) 唔想切蛋糕 (唔係生日嘛...)

(3) 蛋糕太細個,驚分唔晒俾咁多同事

(4) 環保理由 (雖然要用小膠袋,但好過食細細件蛋糕又要紙碟又要膠叉!)

基於呢4 大理由,我就選擇咗整 Cheese Bar 喇!



抽咗差唔多成日時間整呢個Mocha Cheese Bar ,好累~~~~~~~整好個漿試味覺得苦咗少少,好在雪凍之後味道啱啱好,咖啡味好香濃!



有包裝架! 整咗 30 條,成晚做咗包裝女工!!!~~ 唔係好靚,不過希望同事會有收禮物嘅感覺!

 






感謝呢6個黎各位同事嘅教導同關心,仲好意外咁激發咗我對整野食嘅興趣添!!!

---------------------------------------

食譜:

原譜係整凍餅嘅,我改咗黎做 Cheese Bar 材料冇大改變,只係餅底落多咗,同埋冇用蛋~我跟原譜落 20g 魚膠粉,覺得唔夠硬(整蛋糕就當然冇問題!),下次整 Cheese Bar 要落多d呀!




























 

Mocha Cheese Bar

材料:

-消化餅8塊

- 牛油溶液40g

-忌廉芝士 250 g

-忌廉 250 ml

- 75 g

-牛奶 250 m

-可可粉 15 g

-香濃咖啡粉 30 g

-魚膠粉 20 g

- 120 ml



做法:

1.餅模圈以牛油紙包裹底部。

2.鮮忌廉以打蛋機打至八成鬆發備用。

3.咖啡粉和可可粉加入牛奶拌勻備用。

4.忌廉芝士加入糖打滑,加入 (3)

5.魚膠粉加水隔熱水坐溶,拌入芝士醬中。

6.鮮忌廉輕輕覆入芝士醬中。

7.將餡料倒在餅底上,雪至凝固脫模,切件享用。

食譜改編自:

http://arale_lam.sinaman.com/cc_r.htm

 

9 則留言:

  1. 大蚊又係我, 我大鄉理第一次見拱樣嘅散水餅, 好有heart呀 !俾個good你!!

    回覆刪除
  2. gemini : Hello Hello! 多謝你呀! 其實只要俾心機去整,人地就 feel 到你嘅誠意! 當聽到佢地話"好好味呀!"嗰時,真係好有滿足感架! 我d同事對我好好,所以希望整d野多謝佢地囉!

    回覆刪除
  3. 大蚊,我又想食呀!!! HAHA 

    回覆刪除
  4. 親手整既散水餅一定令同事一試難忘

    回覆刪除
  5. Cherie . 果子: 唔得喎! 要散水先有得食...heehee

    回覆刪除
  6. 西西餅房 : 我諗佢地都幾鍾意食呀! 好開心! (希望佢地唔係氹我啦~~~)

    回覆刪除
  7. 你呢個份量係咪整到你話嘅30條份量呀?....
    我都想整嚟請我姪女間學校的老師食呀...
    [版主回覆01/15/2008 21:08:00]唔好意思呀! 早幾日yahoo blog唔知做乜reply唔到呀!!
    我係整得到30條份量架! 祝你成功!!

    回覆刪除
  8. 唔該晒你...等我過兩日試吓整先....嘻...
    [版主回覆01/16/2008 21:27:00]好好! 等你好消息!

    回覆刪除
  9. hello, 第一次睇你blog, 好欣賞你既野食呀....超讚..
    e個大約要雪幾耐到呀..?

    回覆刪除