2007年7月31日 星期二

蒜汁牛柳粒


 
買咗10蚊牛柳,份量剛好,原本整牛柳粒係咁平架! (超市一定唔得!!)

個汁調教得幾好,不過我覺得可以再煎多一陣,焦焦地先好味嘛! (有冇秘訣? 要用大火嗎??)

上碟前我刨咗d檸檬皮上面,唔止賣相靚d,食落仲有一陣清香嘅味道呀!! 好正!

精美食譜:-



食譜改篇自: 
iiiivy's.......

17 則留言:

  1. Morning 呀! 好早喎! 真係幾好食咁喎, 好等我下次又學下先! 你有冇去楊屋道果間買牛肉呀? 超好味架! 蒜味 GooD

    回覆刪除
  2. 今日咁早就post ! 你瞓唔著呀! 不過整得唔錯呀!

    回覆刪除
  3. 靚靚煮飯婆 : 今朝開早會,返 8 點半 ~ 所以 7 點就起身,順便 post 埋囉 ! 我好鍾意食呢個呀 ~ 又易整 ! 又唔會 ” 鞋 ”! b luebluegirl : 冇去楊屋道,因為我主要都係喺男友屋企煮架 ! 蝴蝶村個街市又你超平 ~ 品質都好好架 !! 我屋企樓下就有街市,但十檔九空 … 冇氣氛 ~ 我媽媽有時會去福來村街市 !

    回覆刪除
  4. 整得好好呀 仲有LEMON ZEST香 一定好好味!!

    回覆刪除
  5. Mm&Jj : 檸檬真係好好用嘅食材~我都係因為睇Jamie Oliver見佢乜都用檸檬先至識!

    回覆刪除
  6. 佩服佩服!! 刚下班不敢太张扬咯,哈哈哈...........

    回覆刪除
  7. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年8月1日 上午8:25

    我就會用猛火快炒,鎖住肉汁 bluebluegirl 我經常去楊屋道某間凍肉店買蒜味牛肉,真係好味味

    回覆刪除
  8. 蒜汁牛柳粒我都好鍾意食 , 叫老公整比我食先得

    回覆刪除
  9. oic...我先其怪你成日都要煮飯咁乖呢!!! 我媽就是住係福來村耶....

    回覆刪除
  10. 咖啡甜心 : 你又係街坊?? 大楷B媽媽 : 好幸福呀!  

    bluebluegirl : 我就唔太乖~哈哈~~媽媽唔鍾意我喺屋企煮嘢食,因為我會搞到個廚房一鑊泡!!
    我昨晚先食過喺福來村買嘅鹵水鵝!!!好好味架!!

    回覆刪除
  11. ☆╮咖啡甜心╭☆2007年8月2日 上午9:47

    我經常喜歡去楊屋道街市買餸!唔知有無撞過妳呢

    回覆刪除
  12. 咖啡甜心 : 我唔去楊屋道架~因為我唔喺屋企煮飯~但d街坊話楊屋道好平!!!

    回覆刪除
  13. 我有時都會去楊屋道街市的, 因為相比起我樓下的街市1, 價錢一定平些及多間可以供你選擇的。

    回覆刪除
  14. 小矮人 : 簡直就係一個”買餸大聯盟”呀!!!

    回覆刪除
  15. 多謝你在我blog內留言. 又唔駛特登話"改篇自"我個blog咁嚴重...  我求其寫, 志在記下自己整過d乜, 唔似你咁有系統寫出黎.  我下次一定要試一試你汁先.

    回覆刪除
  16. iiiivy : 唔寫個出處我驚俾你"檢舉"我呀~~~講笑!
    我只係想記錄吓先己煮過d乜,寫得詳細d咁大家可以睇到然後指 點吓咁囉 !

    回覆刪除