2007年5月21日 星期一

香蒜肉絲意粉


Pizza Hut 有呢個意粉, 我好鍾意食架!


睇到個食譜,唔係好信咁易整, 一於試吓!
好味呀! 都有d Pizza Hut 嘅味道,係差少少香料嘅味道囉!
肉絲嘅味道都係一般, 我同豬肉真係唔多夾到!
原來d 雜豆要走粟米, 平時食都冇留意到!
食譜
材料 :  火腿3片、豬梅頭肉、雜豆走粟米、蒜茸3/4湯匙、雞粉1茶匙、蒜粉適量(可多加)、牛油1湯匙
醃料:生抽、黑椒粉、粟粉
做法
1. 火腿及豬肉切絲;
2. 豬肉醃好備用;
3. 意粉用油鹽水烚熟,過冷河,備用;
4. 用牛油炒熟豬肉、火腿、雜豆,下意粉同炒,以蒜茸、雞粉及蒜粉調味即成。

食譜來自: 蠍蠍食譜

10 則留言:

  1. おいしい!!    おいしい!!   

    回覆刪除
  2. 提起Pizza Hut,我想起自己至愛的「海鮮寬條麵」,離題了,請見諒 。

    回覆刪除
  3. Sing : 唔緊要,都係傾吓偈啫 ~~~ 海鮮寛條麵我都好鍾意食架 ! 不過佢都幾 creamy ,食少少就會好飽 !  薯蓉我都 ok ! 好味道 ! 幾欣賞 pizza hut 不停咁推出唔同款嘅 pizza ,好有競爭力 ! ( 相比起意粉屋 … 哈哈 ) 最新個 扭扭批 好似幾正,佢捉到 d 人唔食批邊嘅習慣然後改善佢,讚 !

    回覆刪除
  4. 整得好靚, 好多顏色襯在一起, 很好啊 (你隻碟都好好睇喎 )

    回覆刪除

  5. YinG : いらっしゃいま せ!!
    何度でも来てくださいませ!
    ありがとうね
     

    回覆刪除
  6. 車厘豬 : 多謝你! d 豬肉如果我切幼d會再靚d! 隻碟我喺10蚊店買架! 好抵呢~~~~~

    回覆刪除
  7. 男友又係好鍾意呢個, 睇落好簡單, 所以我冇搵譜就試下整, 都係好好味呢~落蒜粉~不過肉絲轉左做肉碎~我記得好似冇紅蘿蔔架~所以買左一包淨青豆, 落火腿絲一齊炒~ http://ourrice.com/~Scorpio3210/recipe10.htm #香蒜肉絲意粉 <<<呢次係用肉絲炒既, 之後先轉肉碎 同埋蒜粉唔同牌子唔同味, 開頭O個隻好味D, 之後再買o個隻冇咁好味…鹹d...

    回覆刪除
  8. e??? 原來你係用我個譜?XD 點解我唔記得我有落紅蘿蔔既XDDD

    回覆刪除
  9. 蠍 : 你個譜寫住"雜豆走粟米"呀嘛! 不過睇番你張相又好似唔見紅蘿蔔喎! 哈哈! 不過我再食咗一次Pizza Hut 嘅香蒜肉絲意粉,係青豆+紅蘿蔔only~嘅,同埋用肉粒~~~ 我有一d餸係跟你個譜架! 落埋你條link同大家分享(唔介意嘛??),你個 雞翼 100式我print 咗出黎,都整咗幾次存喇!

    回覆刪除
  10. 原來 d 雜豆要走粟米, 平時食都冇留意到!
    我都冇留意wor!
    [版主回覆12/31/2007 08:45:00]我都冇留意架~係睇食譜先至知!

    回覆刪除