2012年4月14日 星期六

Macaroni and Cheese


經典 Mac and Cheese,Wikipedia 過發現原來它是中古意大利菜式。 一些中古時代的cookbook 已有一些記載,但沒有詳細說明。 直至14世紀就有正式紀錄這一道菜式,它更是古代意大利的高級菜式呢!




 Mac and Cheese 歷史猶久,關於它的製法實在是五花八門,一般認知都是通粉加Cheddar Cheese 煮成的醬汁混合而成。



芝士要買磚裝,慢慢將之刨絲,體會一下"中古"烹飪的情懷......



醬汁香濃,是誰想到用這麼簡單的食材製作出如此美食? 他一定是個偉人!


精美食譜:-




食譜來自: 大蚊


大蚊廚房Facebook Page - 請即訂閱! <-- 請到這裡按 Like 訂閱!! 大蚊廚房 Facebook Page

2 則留言:

  1. 我同我老公最鍾意食cheese, 搵日試下你呢個先...多謝晒!!
    [版主回覆05/11/2012 22:24:06]好肥仔 XD

    回覆刪除
  2. 如果用光波爐一樣咁多時間??

    回覆刪除