2012年6月20日 星期三

炸南瓜餅 (光波爐食譜)



超可愛南瓜餅! 本想弄日式家常小食可樂餅,不過想口感清爽一點,所以用了南瓜代替薯仔呢~~~

吃著這個零油份的南瓜餅,感覺好健康好神奇呢! 醬汁是BBQ醬,濃濃的汁料味道與南瓜餅十分配合。




最近買了矽膠墊,連牛油紙都慳番! 食物焗好之後取出清洗,十分容易打理呢!

南瓜蓉蒸出來可能會有點太濕,可試試放入焗爐/光波爐以205度焗5分鐘,待其乾身一點才與豬肉混合搓成餅。


精美食譜:-







食譜來自: 大蚊


大蚊廚房Facebook Page - 請即訂閱! <-- 請到這裡按 Like 訂閱!! 大蚊廚房 Facebook Page

1 則留言:

  1. 請問那個矽膠墊可以直接放入光波爐嗎?
    我的爐是7L,有時覺得唔能夠放隻大既碟...
    Thank you.
    Cara
    [版主回覆06/24/2012 00:04:23]你可買焗爐專用牛油紙 (一卷卷,超市放喺俘鮮紙隔離)
    矽膠墊 <-- 係買的時候看看標籤,看它可承受的溫度,光波爐最多265度,基本上d矽膠墊都support 得到,反而係個形狀你要注意,d墊通常你長方型,但你個爐係圓型,太硬的話好難放入去,屈住屈住咁! 解決方法" 買塊軟身d (我在jusco12蚊店買了一塊方型軟身,ok的; 又或去烘焙店買塊可剪裁的,可就啱個size,記住一定要寫明可cut才剪啊,唔cut 得嗰d會整壞佢唔用得架!)

    回覆刪除