2012年6月22日 星期五

芝士忌廉焗帆立貝 (光波爐食譜)



從超市買來的帆立貝,size不算小,半打份量封於鍚紙包裡,焗熟了香氣滿瀉,為二人晚餐快手加餸~~~

醬汁非常易做,只需加入忌廉湯,不需調味,再把芝士撕碎同焗就行。 芝士不需要買很貴的那種,順手拿來片裝芝士就可以了。 至於配菜亦很隨意,喜歡的用些菇菌、雜豆亦無不可。 煮飯呢其實講求應便,因應時令 (亦可解讀為 "因應雪櫃剩下的食材"!!) 執生,不一定要跟足食譜或傳統食法,製造美味驚喜!

精美食譜:-



食譜來自: 大蚊


大蚊廚房Facebook Page - 請即訂閱! <-- 請到這裡按 Like 訂閱!! 大蚊廚房 Facebook Page

2 則留言:

  1. 請問高架和低架有何分別?
    Cara
    [wyccara回覆06/24/2012 12:42:31]謝謝,真係要用多幾次先得,而家未係好習慣...
    [版主回覆06/24/2012 00:09:34]主要係接近頂部發熱線的分別。 和焗爐不同的是,光波爐的發熱點在上面焗爐就有上下發熱線。 生肉要煮熟,放下架比d時間佢慢慢焗熟; 相反要整吉列要快d愜令食物表面金黃,放上架就快d做到呢個效果。 主要係火力控制不同,用用下就會明,唔一定要放邊一個架先叫做啱呢!

    回覆刪除
  2. 請問咩碟可以放入光波爐??

    回覆刪除