2007年5月17日 星期四

桂花榚第4回


 


又黎整桂花糕,冇辦法,太好味!





今次用咗網友Natalie 嘅秘方,終於令桂花冇咁沉底!
我諗我 get 到個方法,係要練習多d!
catch 到個 timing 就會成功囉!
都有d桂花喺"半浮半沉狀態"架!

18 則留言:

  1. 我從未吃過桂花糕,味道像甚麼呢 ?

    回覆刪除
  2. ※※※PUCCA※※※2007年5月17日 上午8:56

    我都整過,d桂花又係沈晒底,有乜野秘訣唔沈呢??

    回覆刪除
  3. Congratulations! 你整到啦~~  你講得啱,timing 好重要!呢個唔係我既秘方,係我响出面學架!

    回覆刪除
  4. 恭喜晒呀,成功啦!快d派d比我試下味啦

    回覆刪除
  5. 你好叻啊 桂花糕又香又好味 我訂閱左你個blog了, 等我得閒上來跟你學下野先

    回覆刪除
  6. 車厘豬 : 你太過獎喇! 其實我係新手,啱啱學整嘢食,成日都有d蝦碌嘢發生! 感謝你的訂閱,日後多多指教!!

    回覆刪除
  7. Sing : 點講好呢...佢係甜嘅,"煙UN" 但又爽口嘅! 仲有好清香嘅 桂花 味!!!係一個幾溫柔嘅榚點!

    回覆刪除
  8. FUNPUCCA : 詳情請睇網友 Natalie 個 blog ,你一定得架!

    回覆刪除
  9. 傑他他伯伯 : 你咁捧場,梗係請你食啦! 不過記住請埋傑他他嬸嬸依喎!

    回覆刪除
  10. 嘩,晶瑩剔透,好想試下呀

    回覆刪除
  11. 鹹濕、為食、無膽貓 : 歡迎光臨呀! 我都見過好多網友嘅桂花榚作品,顏色同通透程度差好遠,我諗係同你用邊隻 乾桂花 / 桂花糖 好有關係,我就用以下呢隻:-
    桂花糖與糖桂花

    回覆刪除
  12. 你嘅桂花糕都好正啊! 我係第2次整桂花,不過d桂花都係半浮半沉,雖然放係雪櫃時,我耐唔耐攬下佢,不過都好似沉係底.......嘻! 你都整好多野食喎,我而家都只係個新手,多多指教。

    回覆刪除
  13. U 仔 : 所以就係要教啱個timing! 你要喺佢凝固之前嗰一刻去搞先得架! 再努力呀! 再唔得呢,你用個大d嘅容器,個榚整薄d,切出黎唔覺佢沉底架( 出貓 ..哈哈)! 我都係新手,一齊研究吓啦!  

    回覆刪除
  14. 有無整桂花糕的食譜呀?

    回覆刪除
  15. 豬波仔 : 有! 椰汁桂花榚

     

    回覆刪除
  16. 你整得好靘呀, 一定好好食, 可以講下點整嗎?

    回覆刪除
  17. 如果無桂花糖同唔鐘意椰汁可以點整呀?

    回覆刪除
  18. 豬波仔 : 桂花榚都係跟貓網~ 桂花果凍 ~桂唔駛用椰汁,仲簡單好多! 討論區都有提及冇桂花糖嘅問題~你名以用乾桂花+糖煮埋佢就得! 但係我未整過,份量唔知幾好呢~? 你都係買 桂花糖 啦~方便好多!

     

     

    回覆刪除