2007年5月18日 星期五

菠蘿椰香小型凍餅


 
 
見到有啫喱粉係椰香菠蘿味嘅,即刻改一改用黎整蛋糕!


椰子mousse + 新鮮菠蘿粒 + 椰香菠蘿啫喱,十分清新嘅配搭!

睇貓網討論區介紹咗小型凍餅嘅做法,試一試! 諗住細細件,帶出街方便d!
個型唔太得! 唔夠圓呀!


原因我諗係我用咗普通蛋糕圍邊膠條,條膠條唔夠硬囉!  mousse 圍邊膠條會挺好多!
因為條邊唔挺,面層倒啫喱水又漏出黎! 好狼狽!
清蛋糕又浮面,仲索晒d mousse,濕咗,勁唔得! 之前都試過遇到呢個問題! 我覺得係因為mousse 本身嘅質感太,仲輕過塊蛋糕,所以浮起咗! 整 cheese cake 嘅芝士醬重身d,就冇呢個問題! 唔知各位高手點睇??

原本諗住送俾朋友慶祝生日,呢個效果唔太好所以整過另一個,點知......好黑仔,詳情聽日再post俾你地睇!
請d同事食,個個都話係椰汁榚,激死我! 我嗰d層次高好多架!


椰子mousse 海棉蛋糕一片
鮮菠蘿適量
糖 20g
淡忌廉 75g
魚膠片 1湯匙
水4湯匙

做法 :
1) 淡忌廉打起備用。
2) 椰漿和糖煮滾。
3) 魚膠粉熱水座溶,加入 (2) 拌勻。
4) 淡忌廉椰漿分3次加入椰漿拌勻。
5) 倒落已放海棉蛋糕模雪至凝固。


椰香菠蘿啫喱椰香菠蘿啫喱粉 30g
熱水50g
凍水50g

做法 :
1) 啫喱粉加入熱水拌勻至溶解。
2) 後加凍水待涼。
3) 待涼後加落已凝結的椰子mousse。

部份食譜改篇自呢度 

6 則留言:

  1. .....woo...... 件件都令人流口水, 你既家人真係有口福了。

    回覆刪除
  2. 車厘豬: 家人好少食我嘅作品......媽媽話太肥,細佬比較揀擇,爸爸有時都會食嘅... 我自己都少食...哈哈...我諗我係享受煮嘢食嘅過程多過食嘅!!!

    回覆刪除
  3. ※※※PUCCA※※※2007年5月19日 下午3:43

    nice!!

    回覆刪除
  4. FUNPUCCA : 多謝你! 不過呢兩日個 blog 有問題 (大家都係!!!),好鬼影響寫blog 嘅心情......唉...... 

    回覆刪除
  5. 我試過用 file 自製 mousse ring , ok 嫁 !! 仲好平

    回覆刪除
  6. maggie : 歡迎光臨! 你好有創意呀! 咁都俾你諗到! file 1 蚊個,真係超平之選! 多謝你嘅tips!

    回覆刪除