2007年5月7日 星期一

節爪粉絲蝦米


這個餸是在媽媽監督下完成的,清淡又簡單!


材料: 節瓜12兩、粉絲一包(小包)、蝦米
1. 蝦米、粉絲用水浸一會,節瓜刮皮切絲。
2. 爆香蝦米,加入節瓜同炒,加鹽調味,加入1碗水煮約7-8分鐘。
3. 加入粉絲,炒多一會便可上碟!
食譜來自: 我媽媽~~~~~
 

6 則留言:

  1. 唔該兩個白飯吖

    回覆刪除
  2. 大蚊, 你冇買錯隻長碟喎 !!上鏡好good呀 , 可能我屋企食開濃味, 煮粉c會+蠔油

    回覆刪除
  3. 傑他他老伯: 兄台,叫多兩個餸好喎! 你唔夠食架喎!

    回覆刪除
  4. gemini : 多謝! 隻碟我喺十蚊店買架! 不過呢其實會難夾餱 (比起圓碟) ! 屋企會盡量食得清淡d,加蝦米都算夠味!

    回覆刪除
  5. 大蚊你d餸既相愈來愈靚啦!好吸引呀~ 哈哈哈。。。

    回覆刪除
  6. Cherie. 果子 : 多謝多謝 ! 我而家好似變咗師奶仔咁,行街會去行廚具部,睇吓 d 杯杯碟碟咁,上個星期見到隻碟幾靚想買,佢話我無聊拉咗我走 >.<   仲有好鍾意行超市添 …….

    回覆刪除