2007年5月14日 星期一

蜜糖煎雞翼



母親節晚餐其中一個餱,由我主理!


蜜糖係用"紅莓純蜜",係我好耐之前喺纽西蘭買嘅~ 味道會甜過一般燒烤蜜糖,同埋有果味~~~
好有燒雞翼嘅風味呀! 當然口感會再豐富d!  煎10隻我好似食咗5隻定6隻!!!
下次落少少薑蓉會再正d!

材料:  雞翼10隻、蜜糖三茶匙、蒜蓉、糊椒粉少許
做法:
1. 雞翼洗淨滴乾水。
2. 生抽、蒜蓉、糊椒粉醃雞翼約30分鐘。
3. 燒熱鑊落油把雞翼煎熟透。
4. 落蜜糖炒至半乾即成。
食譜來自: 我同媽媽研究而成!



6 則留言:

  1. 用蜜糖黎煮會唔會好痴鑊呀?

    回覆刪除
  2. 魔鬼之料理達人 : 會驚佢痴鑊架! 所以雞翼要熟透先落蜜糖,然後快炒快上碟就ok!

    回覆刪除
  3. 很喜歡這道菜,因為我非常喜歡雞翼 。原來要雞翼熟透才下蜜糖再炒,又多學一樣新知識了,謝謝。

    回覆刪除
  4. Sing : 係呀! 其實原理同 燒嘢食 一樣,燒熟d肉先至搽蜜糖,再燒多一陣變 金黃色 就食得喇! 雞翼其實唔難整,煎一煎佢加個醬就得!配乜醬都好味! 檸汁呀、黑椒汁呀、叉燒醬都得! 不過我燒嘢食就唔會燒雞翼,因為要燒太耐等唔切!

    回覆刪除
  5. ※※※PUCCA※※※2007年5月16日 下午2:52

    sweet sweet

    回覆刪除
  6. FUNPUCCA : 甜美雞翼,哈哈~~~~

    回覆刪除