2007年5月28日 星期一

蕃薯糖水



好想食番薯糖水! 去到惠康,見d蕃薯瘦猛猛,冇辨辦法,照買咗2個......
冇乜肉,仲要有一隻蛀咗,有冇搞錯!


>>做法:
1) 番薯切粒備用
2) 煲水,滾嗰陣放番薯、片糖、薑片再煲!
3) 等到番薯熟咗再煲多一陣,搞掂!

佢話"好味呀, 演技精湛咗! 因為我一食就發覺d 蕃薯未熟, 味道唔多好!
"好味!" 係佢一定要講嘅對白! 咁我就要識分幾時真幾時假囉...
辛苦晒佢喇......

19 則留言:

  1. 好耐都食過蕃薯糖水啦..

    回覆刪除
  2. BABYines : 你好 ! 我好鍾意食蕃薯架 ! 不過出街食糖水唔會 order 囉 … 尷尬嘛 … 唔知有冇人用 紫色蕃薯 煲蕃薯糖水架呢 ?

    回覆刪除
  3. 佢都係想氹您開心啫~ 我都鍾意食蕃薯糖水ka...冬天整返碗最正斗!! 出面食都照order...點會尷尬ar??

    回覆刪除
  4. Stweetcat : 佢想好過d咋…驚我嬲嘛~~~ 出街食番薯糖水…會放屁…尷尬囉….heehee 啱啱星期六去霸王山莊食嘢,甜品係番薯糖水,落得太多薑 >.<

    回覆刪除
  5. 大蚊: 我都係專揀紫心蕃薯煲糖水架 因為紫心易熟又有口感 正啊.... 攪到我心思思又想煲添

    回覆刪除
  6. 車厘豬 : 好 想睇吓紫心蕃薯糖水煲出黎係點,個樣會唔會有 d 似 芋 頭 ? 本身其實我鍾意食黃色多 d ,特別係 bbq 嘅時候 ! 呢個真係糖水入門呀 !!! 超 easy! ( 可惜揀錯蕃薯 !)

    回覆刪除
  7. 你影d相好靚呀, 框框都係, 我都想有尼d靚框框整下相呢? 可以介紹我嗎??

    回覆刪除
  8. 荔枝 : 我都係喺 亞B的無鎖事事 度搵到個網頁架! 下面呢個software download 咗就用得! http://www.johnson-wang.idv.tw/ 有d就係我自己晝嘅,好似藍莓cheese cake 嗰頁d框就係我整架喇!

    回覆刪除
  9. 寫錯字...自己畫...

    回覆刪除
  10.   我奶奶教我 , 番薯一定唔可以  ~切粒 我估你都系想容易入口 , 某次 , 我聽教我老師講 , 每一種食材 , 都有佢特有 ~切法 你有否見人切白蘿蔔 ' 絲瓜  ...之類 系一粒狀 , 一定系 打鈄打鈄一刀 , 大大件 .  

    回覆刪除
  11. 茜姐 : 咁即係話蕃薯都係一圈圈咁切 ?

    回覆刪除
  12. ※※※PUCCA※※※2007年5月29日 上午9:26

    美味的飯後甜品^^

    回覆刪除
  13. FUNPUCCA : 係呀係呀! 飯後食一碗,消化都好d!

    回覆刪除
  14. 好叻丫....自己畫框, 我美術好差咖.

    回覆刪除
  15. 我好鍾意食蕃薯架.. 食完最叻放臭屁

    回覆刪除
  16. 傑他他老伯 : 同你一齊 搭lift 就遭殃喇... 我超鍾意食蕃薯,可以唔食晚飯,就咁"叮"一隻蕃薯食!

    回覆刪除
  17. 荔枝 : 都唔係好叻,如果我畫畫都幾差(火柴人...heehee),用電腦呢只要 用得多用得熟 就ok架喇! 留意吓d廣告同網頁嘅設計/用色,參考一下(唔係抄考喎!!)就ok! 軟件 都唔需要太複雜,我都只係用 powerpoin t畫架咋,好易用! 唔一定要用 photoshop 嗰d咁難架!

    回覆刪除
  18. 這個我會弄. 我至愛亦易煮的甜品.

    回覆刪除
  19. ♥ Chris ♥ :係呀! 好easy! 材料又易買~~~ 而家諗緊下次煲咩糖水!!!

    回覆刪除