2007年5月27日 星期日

海鮮入門之蒜蓉粉絲蒸蝦

 



 海鮮入門之蒜蓉粉絲蒸蝦

鼓起勇氣,整蝦!
第一步搵食譜, 好多都好難整,又要用d我冇嘅醬料!
最簡單就係蒜蓉蒸蝦!

自己又擺埋粉絲,一定好好味!
買咗急凍蝦,挑腸挑到傻,最擔心係挑唔晒d腸(真係好長)!
又唔識開邊,究竟係開外彎定內彎? 好疑惑!



效果好好呀! 幾好味架! 賣相亦都好!
要俾個pass 自己呀!
材料:中蝦一斤、蒜頭、牛油

蒜蓉製法:
1.蒜頭磨蓉,用一小角牛油加少許生油慢火爆香。
2.盛起待涼後加半茶匙鹽,拌勻放入冰箱冷凍一小時備用。
做法:
1. 粉絲浸軟墊底。

2.中蝦買回來先用冰水浸20分鐘,從背部至尾剪開蝦殼,再介一刀開蝴蝶邊(不要介斷否則變成開兩邊)取走蝦腸,清洗乾淨抹乾水份。
3.把開邊蝦打開用菜刀輕壓一下,使蝦身固定扇子形狀。
4.每隻蝦均勻地放上蒜蓉,,把蝦排放在碟上,,水滾下蒸鍋隔水蒸3分鐘。
5.淋下滾油及少許生抽即成.
食譜來自呢度 & Yahoo 知識
 蝦嘅去腥秘訣:
- 可以一茶匙沙糖加入一杯水中,灑在蝦只上,足夠2300克蝦去腥。
- 鮮蝦用冰水浸泡,肉質會較爽口。
秘訣來自呢度 & Yahoo 知識

19 則留言:

  1. 蝦!可是海鮮中的至愛,還要是香口無比的 蒜蓉蒸,美味 !

    回覆刪除
  2. Sing : 蝦嘅可塑性就高d,炒乜醬都好味~整蝦餅又得~炒蝦仁亦得! 但我更鍾意食 蟹 ! 薑蔥炒蟹 超正呀! 不過我個level未識整蟹呢~~~~~

    回覆刪除
  3. 正呀.. 啖啖肉呀.. 好香..要多多蒜蓉

    回覆刪除
  4. 傑他他老伯 : 預埋你嗰份喇! 加多雙筷啫!!! 落咁多蒜蓉,食完要刷牙!!!哈哈~~~

    回覆刪除
  5. 我見人地d開邊蝦通常都係背脊果邊開ka~ 我都好憎剔蝦腸, 所以無整蝦食.  

    回覆刪除
  6. Stweetcat : 我都覺得係外彎呀! 但d腸呢 外彎同內彎都有! 介完隻蝦都差唔多爛晒喇... 但係人地炒蝦 (例如茄汁蝦) 係連殼炒架喎! 咁即係我地照食d蝦腸??

    回覆刪除
  7. 我媽媽節都整左 蒜茸開邊蝦 呀~不過用原隻連殼中蝦~劏蝦真係好恐怖呀~=口= 下次可以試下去街市買d剝左殼既蝦, 好食過急凍好多架~又方便~我上次都係買呢d整 洋蔥蝦仁炒蛋 ~

    回覆刪除
  8. 蠍 : 我真係要勤d去街市走動吓...淨行超市成日食埋d急凍嘢呢~~~~~~~~~~~~~~ 街市真係好似一個寶藏,有好多好豐富嘅資源,街市萬歲!!!
     

    回覆刪除
  9. 好攪笑 什麼都來自"呢度"....."呢度"一定係愛整野食的人的好地方

    回覆刪除
  10. 碧碧 : 係呀! 因為有時唔知個網站叫乜名,就用"呢度"來代替! 如果係yahoo blog 友嘅食譜,就會有個名嘅~~~ post 埋條link係想同大家分享吓我搜集返黎嘅食譜呢!

    回覆刪除
  11. 我見有d人係將d蝦連殼開邊挑腸ka~ 我响酒樓&茶餐廳食蝦人地會以為我傻傻地, 因為我會攞隻熟蝦挑完用茶洗乾淨先食.

    回覆刪除
  12. Stweetcat : 咁你咪食得好慢 ? 我諗大 d 嘅蝦都有得搞嘅 ~ 細隻就好難去腸喇 ! 連殼開邊 咁複雜 ??? 做乜唔索性去埋殼 ??? 靚 d? 網友蠍教我去街市買蝦, 10 蚊兜剝埋殼 好方便,我諗我唔會再買 雪藏蝦 架喇 ~~~~

    回覆刪除
  13. 依...似乎唔難整, 等我又試下先 多謝食譜了,哈哈

    回覆刪除

  14. 車厘豬 : 最難都係蝦腸嗰 part ,煮嘅過程一 d 都唔難 ! 記住買大隻 d 蝦,祝成功 !

    回覆刪除
  15. 係~ 挑腸先辛苦… 其他步驟都好易!我又要食呀~

    回覆刪除
  16. Cherie .果子 : 所以下次要去街市買 剝埋殼嗰d,咁就快靚正喇! 見你咁好人教我 挑腸,就請埋你食啦!

    回覆刪除
  17.  你下次試下 , 唔好買  ~ 無穀  蝦連殼開 " 背 邊  " 挑腸 , 按壓蝦身 , 橫落刀 連 腸都取出 .

    回覆刪除
  18. 街市有剝左殼既蝦賣? 真係唔知啵~ @_@ 可能我太少去…多數係超市買餸就算 =0= YEAH~ 我有得食。。。

    回覆刪除
  19. Cherie .果子 : 可能大d嘅街市先有! 而家行吓街市,發覺好多嘢賣,仲要平好多! 唔識呢問吓d檔主,都ok架! 街市係我嘅新遊樂場,哈哈~~~

    回覆刪除