2007年5月20日 星期日

燒汁蜆肉蛋餅



上次整咗椰菜絲蛋餅,回味無窮,今次決定要整個更似日式燒餅嘅蛋餅!



材料有蜆肉同椰菜絲,主角係淘大日式燒汁一枝 (唔好苛求, 我樓下間華潤有燒汁賣好勁架啦!)

賣相一般啦,唔見咗個煎pan,耍搵易潔煲煎呢,又唔敢整太厚!

評語: 細佬話good, 但燒汁可以少d!
等我再研究吓正宗日式燒餅o既用料,仲有個汁,咁就可以挑戰一吓啦!

7 則留言:

  1. 是蛋餅嗎? 可能加左燒汁,好似炒椰菜... 不過,我一見到材料有蜆肉...立即令我聯想起蠔仔餅...超好味

    回覆刪除
  2. 車厘豬 : 係蛋餅黎架! 我只係落咗2隻蛋,費事食咁多蛋~相對之下椰菜就多咗d! 好爽口! 我仲擺埋 急凍蜆 + 蟹柳 落個餅度~其實雪櫃搵到d乜都可以擺落去試試!!!

    回覆刪除
  3. 好味啊 !照片看起來好像菜多於蛋,實際情況是否如此?可有影響味道呢 ?

    回覆刪除
  4. ※※※PUCCA※※※2007年5月21日 上午10:16

    好似....唔係好睇到d蛋咁ge > <

    回覆刪除
  5. Sing & FUNPUCCA : 佢個樣真係似椰菜餅多d! 不過味道其實都冇大影響,因為我鍾意爽口d! 蛋應該都夠,因為佢冇散到! 哈哈! 個燒汁真係一流~我會再整呢個餅,材料我就會轉吓!

    回覆刪除
  6. e?你有2塊定鏡黎?

    回覆刪除
  7. 蠍 : 2塊黎架~~哈哈~~~~

    回覆刪除