2007年5月23日 星期三

特價淡忌廉


 

行百佳,竟然見到whipping cream 超特價 ($20 --> $12 !!!),仲要係 Extra-light,即掃!
唔通就快到期?又唔係喎!仲有3個禮拜,我諗住今晚整 mousse cake ,冇問題啦!
沾沾自喜咁,返屋企開工!


蝦碌嘢又發生咗喇……

D cream 打唔起,少少都打唔起! 試咗兩次都唔得~ 欲哭無淚……


好在屋企有普通cream,一打即起,啤一……
以後呢隻cream 只可以用黎整意粉或者椰汁榚!

20 則留言:

  1. Extra Light 0依隻 cream 係打唔起0架! 佢無 "whipping" 的字0架!

    回覆刪除
  2. pandayan : 多謝你嘅回覆 ! 咁請問有冇低脂 whipping cream 架 ???

    回覆刪除
  3. 我都係吉吉島買左不過未用,佢仲平有九折,不過打吾起除左整焗芝士餅就無乜用喇

    回覆刪除
  4. Sonrisa : 歡迎光臨! 吉之島仲平d??! 真係估唔到! 可惜我家附近間吉之島係冇超市嘅!!! 我成日周圍格價 (師奶兵團,哈哈...),覺得大部份材料工具都係 烘焙店 平過 超市 ! 我鍾意用淡忌廉整白汁意粉,勁creamy 呀! 不過食少少就好"漏"!

    回覆刪除
  5. 真係好抵.... 真是可遇不可求喎

    回覆刪除
  6. 車厘豬 : 只可惜,由於打唔起嘅關係,我浪費咗部份嘅 cream... 總 統d cream 真係好味d架! (可能係心理作用,哈哈!) 

    回覆刪除
  7. 聽聞呢隻CREAM係打唔起架~ 不過有朋友話佢買過隻Light打得起, 不過要d cream完全蓋過支打蛋杆, 同埋打好耐, 係咪呢係就唔知喇?

    回覆刪除
  8. 蠍 : 咁要好多cream先可以打得起喎! 有時整蛋糕d譜只係要求75-100g 嘅cream,都幾難打架! 但係要咁多份量,咪要整好大個蛋糕? 肥就肥啦! 唔用呢隻麻煩嘢喇!

    回覆刪除
  9. 我之前用量杯打, 唔駛好多都好深

    回覆刪除
  10. 蠍 : 用量杯打都得?? 我成日覺得要用d 好大好深 嘅碗先打得cream,唔係好易"淺"出來! 量杯諗落ok喎! 個杯口窄,冇咁易飛cream,對嗎?

    回覆刪除
  11. 唔係喎!我個豆腐芝士餅用左都冇事喎!

    回覆刪除
  12. little four : 你打得起d cream 呀?

    回覆刪除
  13. 我都同你一模一樣, 見到尼隻light cream, 滿心歡喜咁買左返屋企. 點知又係打極都打唔到, 真係無陰公.

    回覆刪除
  14. 荔枝 : 原來好多人都中咗招,以後要用番 超肥cream 整蛋糕! 晒了24蚊!!!

    回覆刪除
  15. 我見過但未買過,好在你提提我地呀!!!

    回覆刪除
  16. Hallelujah YY Cake : 歡迎你! 唔講原來好多人都唔知 ! 所以我都唔介意將 d 蝦碌嘢 / 瘀嘢攞出黎同大家分享 ! 傾吓傾吓我又學到好多嘢 !

    回覆刪除
  17. 我好想搵到呢隻cream牙,, 用佢黎整布丁果d,, 但係我搵過好多地方都冇呢隻喇 你知唔知邊到重有得賣牙???
    [版主回覆07/12/2008 13:36:00]大間百佳/citysuper 應該會有!

    回覆刪除
  18. 我好想搵到呢隻cream牙,, 用佢黎整布丁果d,, 但係我搵過好多地方都冇呢隻喇 你知唔知邊到重有得賣牙???

    回覆刪除
  19. 我為左搵呢隻cream以經行過 中環,尖沙咀,銅鑼灣既citysuper 尖沙咀,銅鑼灣既sogo 同埋吉之島 都冇 我只係唔想整d甜品咁肥啫 咁都唔俾我搵到
    [版主回覆07/12/2008 19:05:00]吓????好嚴重喎咁?
    我一定會幫你留意吓,一見到就通知你!
    唔好唔開心!!!

    回覆刪除
  20. 大埔吉之島 同 中環 city super 同 沙田city super 都有啊
    [版主回覆08/27/2008 21:05:00]嘩! 你嘅資料好充足! 多謝你!

    回覆刪除