2007年5月11日 星期五

煲湯入門之蕃茄薯仔牛肉湯



煲湯入門, 煮得不過不失啦~~~


之前煎蛋餅用剩d雞柳就整蕃茄雞柳,跟住又用剩蕃茄喎, 咁就煲吓湯啦!

味道就...係咁啦,比較濃少少 (我嘅風格!)

都係媽媽煲嗰d好飲d!

冇剩材料啦, 好在 ... ...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  食譜
材料: 薯仔1, 番茄2, 免治牛肉4
調味料:生油、生抽、鹽、米酒、生粉、胡椒粉 
1.醃牛肉備用
2.薯仔番茄洗淨瀝乾,並切成小塊。
3.以湯鍋煮滾約四湯碗清水,水滾後放入材料


9 則留言:

  1. 我很喜歡這個湯,家母偶爾也會製作,但他知道我不吃牛肉,所以會改以豬骨代替,同樣美味啊 !

    回覆刪除
  2. ※※※PUCCA※※※2007年5月11日 上午9:24

    蕃茄薯仔真係好百搭,我鍾意加豬肝,好好味ga

    回覆刪除
  3. Sing & FUNPUCCA : 豬骨同豬肝,我都唔識買啊 …… 所以話,整嘢食唔難,買餸先至最難 !

    回覆刪除
  4. 是呀,選材料也是一門學問啊!可惜我在選與煮兩方面也完全不行呢 !

    回覆刪除
  5. Sing : 有人煮俾你食就得架喇! 哈哈! 最好唔駛洗碗添! 我都係呢2個月先開始學煮嘢食,每次成功煮到一樣嘢就會好有滿足感,推動我再整下一樣嘢! 不過呢真係要學識煮d機本嘢,好似 Jamie Oliver 咁講,烹飪係求生技能,好應該要列入學校嘅必修科咁囉!

    回覆刪除
  6. 我也覺得自已相當幸福 。兩個月?短短時間能煮出這麼多美食,你很厲害啊!

    回覆刪除
  7. Sing : 係呀! 呢個blog都係4月先開嘅,當係一個學習記錄啦! 仲可以同d高手過吓招,幾好玩~~~ 而家煮嘢食變咗我日常生活一部份,更加令我性情大變 ( 行街精 變咗做 行街市精 ...)!

    回覆刪除
  8. 我都好鍾意煲番茄薯仔,不過我仲會加紅蘿蔔同洋蔥,真係好好味! 每次都好似唔夠飲咁~ 哈哈

    回覆刪除
  9. Cherie .果子 : 你個湯有d似" 地獄減肥湯 "喎! 我好多年前飲過,即係呢連飲7日菜湯 (冇肉碎架!) + 生果,其餘乜都唔食! 我飲咗3、4日就放棄咗喇! 一諗起呢個咁"清淡"嘅湯...我就好肚餓...哈哈 以後唔會再食呢個餐單!

    回覆刪除