2007年5月29日 星期二

酒煮清口



唔識買蜆,於是去超市買急凍青口。
好易煮! 最難係唔知青口幾時熟??!


煮蜆見佢開口為之熟,青口真係唔知點睇......
顏色又唔見佢點變,好難判斷呀!
結果d青口都係淋!個酒嘅味道就okay 嘅!
材料青口、蒜茸約三茶匙、米酒約一杯、水(蓋過青口為止)

做法:1. 洗青口
2.
在小鍋中加入米酒及水煮沸。

3.下青口同煮,加蒜茸調味,即成

食譜改篇自:蠍蠍食譜

17 則留言:

  1. ※※※PUCCA※※※2007年5月29日 上午9:28

    青口都係一樣好快熟ge海鮮,我都好耐無煮過青口lu

    回覆刪除
  2. 初頭有人教我用蒜頭爆香炒炒先, 不過阿媽話豉椒炒都要烚到開左口炒先入味, 就咁炒個殼冇味, 叫我唔駛炒, 要清酒煮就就咁煮就得~其實我未試過用清酒煮, 用普通米酒架咋~

    回覆刪除
  3. FUNPUCCA : 如果識煮嘅話 D 青口會好好味 ! 我要交多 D 學費先得喇 ! 咁你係點煮 D 青口呢 ??

    回覆刪除
  4. 感覺上青口總是有點硬,好像很難「咬難」,是烹調時的問題?還是青口本身就是這樣 ?

    回覆刪除
  5. Sing : 我都唔知道呢 … 不過青口比蜆大隻好多,咬落啖啖肉開心 d!

    回覆刪除
  6. 蠍 : 咁你知唔知點洗青口呀 ? 蜆就好似話要等佢吐沙,青口都開晒口,係咪就咁洗就 ok 呢 ? Thanks~

    回覆刪除
  7. 急凍青口其實原來已經熟左架啦..............除非係city super個d"來路野"先係生架!!!!不過佢個d生既都好乾淨!!!!只係佢入面會有舊好似毛咁既野.............拎走佢就可以啦!!!! 至於煮法..............我最鍾意用白汁忌廉香草汁啊~~~ 先用乾蔥溶爆香青口~~~落鹽&白酒大半枝~~~用中火煮5分鐘至滾........落忍廉&香草再煮至滾就ok啦!!! 呢個唔係正宗閎做法但係最方便同我最鍾意食架!!!!個d忌廉汁好味到可以當湯咁飲啊~~~~ 仲有..............提一提...............有d叫"沙白"既蜆係好大好大隻架!!!!有成個拳頭咁上下架!!!而且當做時仲好平tim!!!!!

    回覆刪除
  8. 蠍 : 我都係用米酒呀! 個味道以經好香! 用清酒會更正呢!!! 豉椒炒蜆,超美味啊!

    回覆刪除
  9. .亞嘉. :吓? 乜原來係熟架? 等我仲煮咁耐搞到縮晒水! 我嗰包喺超市買嘅,d殼好污糟! 洗咗我好耐呀! 你個菜好美味喎! 仲好似幾優雅咁 (heehee,煮西餐! ) 仲可以用嗰d打唔起嘅extra ligh cram 整喎! 唔錯唔錯! 整咗再post上黎俾你睇! 等我留意下有冇"沙白"先~其實我都想買"花甲"呀(好似係咁叫!)

    回覆刪除
  10. 都係蜆好似甜D喎... 青口有D D腥味架

    回覆刪除
  11. 咦~ 大蚊你好似開始向海鮮挑戰了!加油!!! 海鮮好難煮得好味的… 我都係冇心機向難度挑戰…哀~ =.=

    回覆刪除
  12. 我都鍾意食青口, 不過食完勁zip牙la~~勁挑牙...好難搞!

    回覆刪除
  13. 要注意呀!!!!!花甲只係我地平時係大排檔個d豉椒炒蜆個d品種黎架炸!!!!大隻極都係大得小小架炸!!! 我講個個青口既煮法...................係我參透一間餐廳既做法.............做唔到十足都有8,9成似啊!!

    回覆刪除
  14. Cherie .果子 : 整得多牛豬雞冇乜變化,都要試吓整其他嘢架喇!玩下d入門嘢先~~~我個friend同我講話想整 龍蝦 ,嘩~好高程度呀~ 傑他他老伯 & Stweetcat : 睇黎青口同蜆都各有支持者喎! 不過普遍都鍾意食,都係幾大路嘅菜式!  

    回覆刪除
  15. .亞嘉. :d食材真係好複雜! 好難搞呢! 你喺餐廳食過個菜就識整番出黎? 好勁呀!

    回覆刪除
  16. ♥ Chris ♥ :唔駛客氣! 都係同大家交流吓啫~~ 得閒咪多d上黎坐吓,日日都有嘢請你食架!

    回覆刪除