2007年5月12日 星期六

豆腐獅子頭

 


持續清淡,佢未好番~~~

佢鍾意食豆腐類菜式,所以就試吓整!
唔好笑呀!佢哋真係獅子頭黎架! 左下角嗰粒都有個型喺度,其他都係扁咗少少啫...
最大問題係唔成形囉 (好明顯......),已經加了蛋白,分量較得唔好, 好難搞!
不過呢個餸真係夠清淡清淡到唔多有味添!
繼豆腐蛋糕失敗, 又一交學費嘅豆腐菜式!
雖然失敗咗, 都post 個譜出黎大家研究吓!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

材  料 :  1/2 斤津白,  4  兩碎豬肉, 2  片薑, 1  塊豆腐, 1  隻蛋白

肉調味料 :   2  茶匙生抽,  胡椒粉及麻油各少許
調味料 :  3/4 杯水,  1/4 茶匙鹽, 1/3 茶匙糖,  1  湯匙生抽
(1) 津白洗淨切大段,用少許油爆香薑片後炒至軟身,轉放入煲仔中,加入少許鹽及水份,煮至滾起待用。
(2) 碎肉放大碗中,加入調味料攪拌均勻,加入豆腐,蛋白及約 3/2 湯匙生粉拌勻。
(3) 將攪勻後之肉碎做成大肉丸狀二個,放在津 面,注入調味料,用中火煮至材熟透即成。

食譜來自: 對不起,搵唔番個出處......
我就改咗用椰菜~~~~

9 則留言:

  1. 您下次試下用刀"啄"下d肉碎喇 我整肉餅都係買攪既肉,然後就將想加既料(即係豆腐喇)一齊"啄", 佢地會黏好多架 再加埋旦白就實冇變形喇

    回覆刪除
  2. 珍妮 : 等我下次試吓~~豆腐肉餅都幾得意喎!!!

    回覆刪除
  3. 我買完攪碎既豬肉返唻都會再刴,用唻煲湯/煲粥既就唔會刴。 平時蒸肉餅,刴完之後仲會撻下佢添~ cc

    回覆刪除
  4. Cherie.果子 : 我要努力呀! 唔可以再衰喺肉碎手上!!!!

    回覆刪除
  5. 我都做了獅子頭,  嚐面來 品嚐 嘛?

    回覆刪除
  6. Cathy §§啡§§~~caffecaffe~~ :  我做得實在太差了...要過你度偷吓師先!!!

    回覆刪除
  7. 師傅~!我今晚做咗個呢個餸外仲有椒鹽雞軟骨同多春魚,
    我見你打有乜味, 所以改良左, 分外加多左老抽同麵粉, 最後糖都加 多左, 果然好好味, 不過菜就煮過龍
    http://hk.myblog.yahoo.com/Oyin-ma
    至於雞軟骨都係俾你預時間多好多, 另外我為咗色水好睇d , 加多咗老抽, 結果要用糖來balance 返, 不過一路食一路煎及一路調味下, 出來又好好食喎~!!
    謝謝你把成功及失敗原因列出~!!!!!真係咁會易控制好多 ~!!  
    [版主回覆01/30/2008 22:02:00]青出於藍呀!!!(哈哈~其實我都唔係好叻~!學烹飪都唔夠一年~)
    分享吓,咁大家可以研究一吓~咁我都有得益架!你整得到我就好開心喇! 個獅頭似模似樣呢! 抵讚!

    回覆刪除
  8. 我係黎學野架~~
    [版主回覆01/31/2008 19:04:00]hello! 多d上黎玩啦~日日都有好嘢食架!!

    回覆刪除
  9. Oyin refers your blog to me, and I will follow your instruction to make this 豆腐獅子頭
    [版主回覆01/31/2008 22:36:00]waelcome! Nice to meet you!
    ADD OIL ar!!!!

    回覆刪除