2007年5月25日 星期五

菜飯

 


簡單版菜飯,用清雞湯代清水去煮飯,加埋白菜粒一齊煮,味道都OK!



媽媽話應該用小棠菜,不過我喺超市買餸,冇得揀!

16 則留言:

  1. 菜飯好健康呢。

    回覆刪除
  2. 係ar, 我見杏花樓都係用小棠菜ka...好味, 不過都幾貴, 一個餐要成40~50蚊!

    回覆刪除

  3. 魔鬼之料理達人 : 係呀係呀 ! 我鍾意食上海排骨菜飯呀 !

    回覆刪除
  4. Stweetcat: 如果俾碗菜飯我,我諗我唔會識分D菜係白菜定小棠菜...哈哈... 大家樂個排骨菜飯幾好味架! 好似係$26.5,午餐開胃之選!

    回覆刪除
  5. 至愛~ 夠簡單~ 我每天早、午都食架~

    回覆刪除
  6. 小槽 : 你每日都食菜飯? 仲要早餐都食?? 咁你早餐食乜餸架???

    回覆刪除
  7. d菜幾時放入去一齊煲飯呀?我怕d菜焗太耐會老晒呢~ @_@a

    回覆刪除
  8. 早、午only食烚菜+飯~ 合共斤半菜、一碗飯!!! 有時係菜心or白菜仔~ 夜晚會食些白肉or瓜~

    回覆刪除
  9. 好健康喎,但白菜涼,唔好日日食

    回覆刪除
  10. Cherie .果子 : 我由煲飯嗰一刻就擺d菜落去,冇理佢咁多呀! (你真你細心...!) d菜好搞笑,我煲好飯打開煲蓋,d菜好整齊咁喺飯面圍成一個圈!  唔通係嗰d唔知咩對流作用???

    回覆刪除
  11. 小槽 : 好清吓喎! 你食緊減肥餐? 夠唔夠營養架??? 我都想食清淡d,對 皮膚好d,但如果要我戒口,咁樣生活會變得好灰暗,好冇意義...

    回覆刪除
  12. 鼻水咳咳的丁丁 : 原來白菜係涼嘅...我一d sense 都冇呢!呢d真係飲食 wisdom 呀! 不過我燥底喎 ( 狂燥 個燥!),食涼d嘅嘢會唔會好d???哈哈~~~  

    回覆刪除
  13. 業餘運動家~ 要keep身材、重量... 有菜有飯有魚有雞~ 係無油、無鹽姐~ 清淡d~防糖尿病~ 依家慣左~反而怕出街食"油"!!! 飯、菜心夠正氣~ 白菜一星期兩次吧~

    回覆刪除
  14. 小槽 : 失敬失敬!原來你係業餘運動家! 我而家星期六、日都鍾意煮飯食,點計都應該係件健康d嘅! 自己煮,亦都可以消耗一d energy (相比起出街依飯,坐低落order然後食飽走人!),勞動吓咁啦! 太油我都唔鍾意食,炸嘢都唔食架喇!

    回覆刪除
  15. 一開始就放…咁我下次試下啦~ CC 煲完d菜變左成個圈咁?咁搞笑…睇下我煮果時會唔會先~

    回覆刪除
  16. Cherie .果子 : 個圈可能係類似" 謎 "入面嗰d" 麥田圈 "! (有冇睇呀??) 要同 貽興王 研究吓喎! 哈哈~~~~

    回覆刪除